Kirjoittaja Aihe: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.  (Luettu 101874 kertaa)

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #60 : 14.06.16 - klo:11.20 »
Peli ohjeita,

Minulla on nämä linja avaamiset säätelyssä, mutta, ensin täytyy pelaajille kirjata ohjeita.

Tämä on minun ihan eka testi, kirjata pelaajille ohjeet, johonkin lautapeliin, taikka sitten useampaan samalla.


Tässä on tämän hetken testiä - http://www.bittipankki001.com/Peliohje.pdf

Minä tuota kehittelen tässä nyt, kun ohjeet on valmiit, niin, vielä foorumia säätelen, ja sitten katsotaan 2 linja pelejä.

:)

Minulla on nyt siis eka testi libre officen käytössä, ihan tärkeämmästi, tässä täytyy varmaankin jotakin kysellä aina välistä, ainakin tällä hetkellä minulla näkyy jokin vaalea ristikko, tuolla laatoitettujen alueitten sisällä, en tiedä mistä se aiheutuu, jos joku osaa sen neuvoa, että saisin sen pois sieltä, niin, hyvä.

Minä en huomaa itse mikä sen aiheuttaa.

--
« Viimeksi muokattu: 14.06.16 - klo:11.22 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #61 : 18.06.16 - klo:19.55 »
Hei,

Päivitin etusivujeni kuva animaatiot -

Urossaro - http://www.bittipankki001.com/videot/videogif_052.gif
Hannunpilotit - http://www.bittipankki001.com/videot/videogif_053.gif
Lautapelisivusto - http://www.bittipankki001.com/videot/videogif_054.gif

Minulla tämä, tämä vuosi on ihan valmista tavaraa jo varmaankin, aika aikaisin, minähän lupasin 0 - 3 peliä vuodessa, niin, tänä vuonna on tuo "uros kuningas 12 x 8" jo esittäytynä, niin, sitten tänä vuonna enää "Ilmojein pilotit 1917" ja "Meteori pilotit 2312", nämä kaksi viimeistä ovat tosi nopeita, varmaankin parin viikon peli koodaus ja piirto, kunhan kaikki nämä AsiakasOhjelmani TCP linjat ja kaikki grafiikka komennot ovat käytössä.

Minä nyt sitten näitä kirjautumisia katson, ihan lähipäivistä lähtein.

Grafiikat ovat ihan kivat, olen tyytyväinen, ja vielä tyytyväisempi olen koska aion laittaa "optiot" toiminnan, ja siinä sitten voi säätää värien kirkkauksia ja värivoimakkuuksia vielä tarkemmin, omien mieltymysten mukaiseen.

Vielä parit päivät katson noita ohjeita, ja sitten jee, linjaa linjalle.

:) :) :)

Täällä voi käydä katsomassa yhden linjan pelejäni - http://www.lautapelisivusto.com

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #62 : 22.06.16 - klo:11.33 »
Hei,

Grafiikan laatuni loksahti yli näistä kahdesta seuraavasta lauseesta, vihdoinkin ..


"Kiitos kun kerrotte sivustoistani omassa sosiaalisessa mediassanne kaikille mahdollisille digilautapeli faneille !"

"Toivon että pelejä on mukavaa pelata vaikkapa kodin uudessa 4K televisiossa, taikka sitten ihan tavallisessa FullHD televisiossa !"


Jatkan säätämistä ohjeissa ja foorumilla ja 2 linjan peleissä, seuraava koodi päivitys sisältää kirjautumista ainakin ja mahdollisesti myös 2 linjan peliä. :)


Täällä voi käydä testaa - http://www.lautapelisivusto.com

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #63 : 26.06.16 - klo:07.12 »
4K,

Minä laitoin 4K tuen 5K tuen sijaan.

Tämä 4K tuki on täysi Full UHD eli siinä ei ole tupla pikseleitä enää, kuten oli tuon 5K:n kanssa, kun resoluutio on korkea.

Lisänä pudotin fps rajan 23 takaisin 20, kun tuo tarkka 4K tila tuo vähän ylimääräistä piirtoa.

Minimi sleepin nostin 15 % - 45 % arvoon, tietokone säätää rasitteen mukaan, jos rasite jatkuu kauan, alkaa tietokone lisätä viivettä.

Ensi viikolla mahdollisesti tuo kirjautuminen sitten :). Päästään sitten pelaamaan jo vihdoin ja viimein 2 linjan pelejäni.


Tässä tämän päivän rakennelmat - http://www.lautapelisivusto.com
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #64 : 29.06.16 - klo:16.06 »
Videota,

Minä testaan ekoja ihan hienoja videoita tehdä sivustolleni.

Tällä hetkellä on monia hankalia kohtia suorituksessa vielä, en ole tehnyt peleistä videoita aiemmin, jotakin omaa pitäisi, edes vähän video rakenteessa olla, niin, en ihan viitsi kopioida, muitten video valmistajien video rakennetta.

Laitan alkuun jotakin näin -

Video alku tekstiä, kuka videon tekee ja mitä video sisältää.
Aloitus introa, jokin animaatio.
Ja sitten videoita.
Ja vikana jokin pysäytys kuva.

Nuo mietin alkuun.

Tässä on testi video - http://www.bittipankki001.com/videot/video001.ogv

Minä vielä joudan parantelemaan tuosta, ainakin punainen ja sininen väri on räikeämpi mitä alkuperäisessä ja vastaavasti vihreä väri videolla on tummempi mitä alkuperäinen.

Lisänä minulla vielä puuttuu kaikkea tekstiä ja selostusta mitä sitten voikaan lautapeli videossa olla.

Mietin myös laittaa jonkin puhe videon jossa vaikka soffalla istun ja kerron projektistani.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #65 : 06.07.16 - klo:12.18 »
Hei,

Minulla on sivustojeni hieno säätöjä tässä yhä käynnissä.

Otin myös yhden uuden sivuston, mietin että mahdollisesti jaan sen myöhemmin useampaan.


Tässä tämä uusi sivusto on - http://www.bonuspelisivusto.com

Minä näitten lautojen lomassa, rakennan myös muutamia bonus ei lautapelejä, otin niille oman sivuston.

Ensi vuonna on tarkoitus 8 viikon luolalentely projekti, mikä olikin jo aiemmin hieman testi ajoissa, joskus 2007 - 2012.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #66 : 08.07.16 - klo:23.16 »
Säätöä,

Kaikkea säätöä vielä ennen linjoja, tässä on kuvaa tämän hetken peleistäni.


kuvasnap - http://bittipankki001.com/videot/videogif_059.gif


Minulla on nyt idea laittaa hieman liian kirkasta kuvaa, se näyttää kuvasnapissa hieman räikeältä, mutta, on livenä parempi, ainakin minun säädöilläni.

Kohti 2 linja pelejä mennään, mutta, säätöä on vielä. :)

--
« Viimeksi muokattu: 08.07.16 - klo:23.28 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #67 : 10.07.16 - klo:02.31 »
Kohti esittelyjä,

Tässä on taas uusi testi, kultasin lauta reunaa, ja laitoin gradient musta kankaalle, lisänä kirkastin väri RGB arvo kirkkaimman arvoon 252.


Tässä snap - http://www.bittipankki001.com/videot/videogif_060.gif


Minä uskon että jätän tämän kulta korotuksen tuohon lauta kuvioon, ja kankaalla saa vastaavasti sitten olla ainakin hieman taikka enemmän gradient mustaa.

Tässä menee nyt sitten ihan julkaisu tavaraa, näin laadukasta lautaa en taida olla esittänyt vuoden 2012 jälkeen, on hyvä päästä taas laadukkaalle grafiikalle peleissä.


Täällä voi käydä katsomassa lautoja livenä - http://www.lautapelisivusto.com - nyt sitten kohti 2 linjaa taas ..

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #68 : 14.07.16 - klo:23.28 »
Hei,

Minun sivustojeni ulkoasu on nyt ensimmäistä kertaa valmiina, ulkoasu tulee toki kuvain ja koristeen kanssa muuttumaan monta kertaa tulevien vuosien aikana, mutta, nyt on ekat ulkoasut valmiina, kuvat on hienoja ja kaikki on kohdallaansa.

Foorumia ja AsiakasOhjelmaa täytyy vielä säädellä, ja sitten niitä peliohjeita vielä loppu kirjoitukseen.


Täällä voi kurkata eri lautapelisivustojani -

lautapelisivusto - http://www.lautapelisivusto.com
hannun ilmasota pelit - http://www.hannunpilotit.com
hannun sotalautapelit - http://www.urossaro.com

Nämä lautapeli kuvat tietenkin ovat vielä, ei ihan valmiista peleistä osin, mutta, sivustojen ulkoasu ja säätelyt on nyt kohdallaansa, näin tulen jatkamaan, toki uutta lisäten ja vanhaa säätäen, mutta, nyt on hienot, kiva ja miellyttävä selata. :)

:)

Elikä, lyhyemmin kirjattuna, tämä sivustojen eka teema on valmista. :)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4155
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #69 : 15.07.16 - klo:10.18 »
Miksi nuo sivujen aukeamisviiveet on olemassa, sivujen olisi hyvä aueta heti ilman kikkailuja.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #70 : 15.07.16 - klo:12.08 »
Viiveet,

Sivustolla on verrattain raskasta ajattelua ja taktiikkaa, laitan pientä viivettä ennen kuin ymmärtää koko sivusto ideata.

Minulla on toinen ja kolmas maailmansota tulossa, nämä sisältävät tankki grafiikkaa ja lentokone grafiikkaa, kun ymmärtää mitä nämä koneet tekevät voi tulla raskasta oloa herkälle, laitan viiveitä ja välikuvia jotta sodan ymmärtäminen ei tule välähdyksenä sivun latautuessa.

Viiveitä ja välikuvia, kolmannen maailmansodan ymmärtäminen ja toisen maailmansodan kuvien muistaminen voi olla raskasta herkille pelaajille, rakennan tilannetta jossa on harmaa ja sini välikuvia ja turhaa viivettä kun ajattelee kolmatta taikka muistaa toista maailmansotaa.

En räpsäytä koko moderni sota historiaa 1935 - 1985 kerralla pelaajan ajatteluun.

:)

--
« Viimeksi muokattu: 15.07.16 - klo:12.22 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4155
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #71 : 15.07.16 - klo:12.35 »
Tarkoitin että kun klikkaan esim linkkiä http://www.lautapelisivusto.com menee 15 sekunttia (päässä laskien) ennen kuin sivun sisältö tulee näkyväksi. Se ei ole käyttäjäystävällistä, etenkin kun kyse on tarkoituksella aiheutetusta hidastelusta.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #72 : 15.07.16 - klo:12.38 »
Viivettä,

Hei, enin osin viiveet jotka minulla on, ovat sellaisia että voit hiiri klikillä ohittaa ne.

Jos kirjaat uudelleen www.lautapelisivusto.com ja sitten kun sininen ruutu jossa on nimeni tulee, niin, paina hiiri nappia, ja ohitat viiveet ja kuvat suoraan sivustolleni.

Kyllä nämä ovat ihan ajateltuja, nämä minun sivut, ei ole tyhmiä kohtia.

:)

--
« Viimeksi muokattu: 15.07.16 - klo:12.41 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4155
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #73 : 15.07.16 - klo:12.40 »
Kyllä nämä ovat ihan ajateltuja, nämä minun sivut, ei ole tyhmiä kohtia.

Tuota klikkaus-kikkaa ei kukaan keksi jos sitä ei siinä sivulla mainita, no samapa tuo. :)
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #74 : 15.07.16 - klo:12.42 »
Ohjeet,

Minulla ei ole vielä sivusto avoinna, kirjoitan sivustoni foorumille ohjeet, minulla on kirjattuna jo perus lautapelien ohjeet alustavasti, mutta, itse sivuston taikka AsiakasOhjelman ohjeita ei vielä ole, kun ne eivät ole ihan valmiita.

Mutta, perus lautapelien alustavia ohjeita voi käydä jo lukemassa sivustollani, sivustoni foorumilla on osio jossa voi käydä lukemassa ohjeita sivuston käyttöön, AsiakasOhjelman käyttöön ja vielä yksittäisten pelien käyttöön.

Mutta, kaikki ohjeet ei ole vielä valmista, pari viikkoa vielä.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #75 : 21.07.16 - klo:04.55 »
Tarinaa tulevasta,

Tässä on hieno säätöä yhä pelien kanssa, jotenka ei siintä sen enempää, luotan että tänä vuonna on kaikki perus laudat jo hyvän aikaa linjalla, kenties muutaman ihan oman laudan, kuten IP1917 ja MP2312 kanssa.

Mutta, tämä jatkot, minä hieman kerron tässä mitä aion.


"Panssaroitu jalkaväki" ja "Heidän kunniansa päivät", nämä ovat ne kaksi ihan omaa sotalautaa jotka kytken linjalla, tänä ja ensi vuonna.

Panssaroitu jalkaväki on -

Peli sisältää monta aika kautta, WWII (1939-1945), Kylmäsota(1955-1965) ja vielä Moderni 1(1966-1972) ja Moderni 2(1973-1985).
Nämä aika kaudet sisältävät eri aseita, esim raskastankki, kevyttankki, kevyttykistö, pst-ohjus, rynnäkköhelikopteri, sam-ohjus, konekivääri jne..
Eli, en laita ase merkkejä mukaan, vain ase tyypit, ja nämä sitten ovat molemmilla puolin saman vahvuisia.
Pelissä on erillaista lautaa jota sitten aletaan hallinnoimaan panssarivoimin, laudoilla on kaupunkeja, jokia, metsää, kukkulaa, suota, jne.. perus lautapeli maastoa.

Lautoja on
"kaupunki lauta", tässä on iso kaupunki keskellä, muutama pieni kylä reunoilla, molemmat pelaajat aloittavat reunoilta ja tehtävänä on valloittaa tämä isompi kaupunki siintä keskeltä.
"Maalais kylät", tässä on monta pientä kylää laudalla, ja pelaajan pitää vallata saksanmaaseudulta näitä kyliä, taikka enemmistö niistä.
"Joen ylittäminen", toisen pelaajan täytyy ylittää joki, eli rakentaa sillanpää jota vihollinen ei kykene tuhoamaan.
"Maihinnousua", tässä laudalla on rannikkoa ja toisen pelaajan täytyy aloittaa rannikolta meren ääreltä, tehtävänä rakentaa kestävä sillanpää asema sisämaahan.

Laitan laudalle sitten voittopaikkoja jotka pitää hallinnoida panssarein.

Laitan toki vielä muutamaa muuta lautaa mukaan, kuten saksan kukkula maastoa, taikka hollannin kanavia, normandian pensasaitoja, jne..

--

"Heidän kunniansa päivät", tämä on lautapeli divisioona tasolta.

Pelissä on idea siirtää yksiköitä vierekkäin, ja näin ne aloittavat vähentää toistensa energiaa, tietyn sekuntti ajan mukaan, sivu ja taka iskut on tehokkaampia.
Panssari, Panssaroitu jalkaväki, jalkaväki, tykistö, ja vielä peli testin mukaan muuta yksikköä, mutta, idea on että ovat divisioonia jne.., kuten panssari divisioona ja tykistö patteri.

Peli lautoja laitan ekat -

Eesti 1941, saksan pohjoisen armeija ryhmän ryntäys kohti leningradia, tässä skenaariossa on eestin siirtäminen neuvosto miehityksestä saksa miehitykseen.
Leningrad 1941, saksa piirittää leningradia, ja yrittää valloittaa sen ja lähialueet.
Puola 1939, Saksa liikkuu kohti varsovaa.
Normandia 1944, Moskova 1941-42, jne.. jne..

--

Näitä tästä sitten säätämään, kiva kun jaksatte odottaa, tämä helpotus odotukseen tulee sitten kun kytken viimein nämä 2 linja pelit, jo valmiisiin peruslautoihin, näin sallien live sekä tallenne pelit. :)

:)

Täällä voi testata - http://www.lautapelisivusto.com

--
« Viimeksi muokattu: 21.07.16 - klo:08.42 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #76 : 23.07.16 - klo:15.10 »
videogif_065.gif,

Laitoin uusimmat kuvasnapit, olen tämän kaltaisella laudalla nyt sitten, kaikkien näitten vuosien eri testien jälkeen aloittamassa lautapelisivustoni.


Tässä on millä mennään lautapelisivustolla tulevat vuodet - http://www.bittipankki001.com/videot/videogif_065.gif


Olen ihan tyytyväinen, tuossa kuvassa on 256 väriä vaan, eli siintä on suurin osa väri rikkautta pudonnut gif käännöksen yhteydessä pois, mutta, kyllä siintä jo hyvin vielä näkee mitä on esittelyyn tulossa.

:)

--
« Viimeksi muokattu: 23.07.16 - klo:15.35 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #77 : 26.07.16 - klo:08.34 »
IP1917,

Minä mietin lisäystä tähän IP1917 peliin, mutta, en ole ihan täysin varma onko hyvä idea.

Moni on varmaankin, näin 3D aikakautena, ihmetellyt miksi IP1917 pelissä ei voi tehdä ilmakieppejä ja muuta sen laista.

Minä mietin hieman lisätä, muutakin kuin vain perus kääntelyjä tähän jo ihan ekaankin IP peliini.

--

Mietin tuohon ruudun ala reunaan, neljä hipaisu valinta buttonia. kaksi valinta buttonia nopeudelle, ja kaksi valinta buttonia kääntymisen jyrkkyydelle.

Minä vain en ihan täysin ole vakuuttunut vielä siintä että on hyvä idea, olisiko sittenkin paree pitää tämä ihan eka ip vain perus käännöksillä ja nopeuksilla ja antaa sitten ajan kanssa jatko-osien olla kehittyneempiä.


Kuva IP1917 - http://www.bittipankki001.com/videot/videogif_062.gif

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #78 : 26.07.16 - klo:16.02 »
IP1917 päivitystä,

OK, olen tehnyt päätöksen testata kuinka toimii tämä kevyt laajennos, minä vielä silti vähän vierastan ideaa laittaa monimutkaista tästä ekasta IP1917 pelistäni.

Mutta, testaan silti -

Kaksi hipaisu buttonia nopeudelle, tämä nykyinen nopeus ja sitten vähän nopeampi.
Nämä kaksi buttonia, kun niistä toisen aina valikoi, niin, määrää valitun lentokoneen nopeudet, kun sille antaa liike käskyt.

Kaksi hipaisu buttonia kääntelylle, tämä nykyinen kääntyminen vähän hitaampana, ja toinen tämä nykyinen kääntyminen vähän nopeampana.
Nämä kaksi buttonia, kun niistä toisen aina valikoi, niin, määrää valitun lentokoneen kääntymisen jyrkkyyden, kun sille antaa liike käskyt.

Minä sitten lisänä vielä mietin nämä peli moodit IP1917 peliin.

Pelimoodit -

1) Piste kerääminen, ammukset keräävät pisteitä, 180 sekunttia on peli aika.
2) Deathmatch, ammukset tekevät vahinkoa, 32 hitpointtia ja sitten kone räjähtää, 180 sekunttia peli aika, taikka sitten siihen kunnes toisen koneet on jo kaikki itse korkeimman lentohalleissa.
3) tämä kolmas olisi sitten lipun ryöstö, laitan vahingoittuvat koneet ja sitten liput joita tulee kuljettaa toisen maalialueelle, ja siintä sitten aina saa pisteen.

Siinä olisi sitten IP1917 perus versio.

Ihan kiva.

:)

Päivän kuva - http://www.bittipankki001.com/videot/videogif_067.gif

--
« Viimeksi muokattu: 26.07.16 - klo:16.17 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 876
    • Profiili
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #79 : 29.07.16 - klo:18.04 »
IP 1917.
Ihan kiva tuo grafiikkasi.
Mutta miksi peli pitää pilata tarkoituksella kaiken näköisellä epärelevantilla informaatiolla; mitä pelaajaa kiinnostaa vasemman puoleinen kuvia xxx/sekuntti jne? Entä ne yläosan ruudunpäivitys infot? Kaiken kukkuraksi järkyttävä alaosan copyright?
Vinkki:
Sekuntti kirjoitetaan sekunti.
Ps.
No, tuskinpa tälläkään mielipiteellä on merkitystä.