Esittelyjä 2 linjalle,
Hei, minulla ei ole oikeastaan mitään syytä miksi, en juuri tällä viikolla kytke, näitä 2 linjan live ja tallenne pelejä, jätkänshakille, reverseille ja tammille.
Minulla kuitenkin on hieman tarve ennakko rakentaa mielipiteitä, mitä minusta tehdään.
--
Ensinnäkin Hannu Särö on harrastaja, hän ei ole vielä ammattilainen, nämä ovat hänen ensimmäiset laudat mitkä hän netissä esittää live ja tallenne ja demo peliin.
Minä toivon, että, kun teette arvioita minun laudoistani, niin, että, olette, minulle kilttejä, sillä tämä on minulle koko minun vanhuus eläke ikääni ulottuva, mahdollisesti pidemmällekkin, harraste.
Nämä minun laudat ovat harrastetta, ja tahdon että arvioitte niitä harrasteena, vertaatte muuhun suomi netin harrasteeseen, tämä minun sivu kokoelma on ymmärtääkseni suomen mittavin ja isoin 4K UHD harraste digi lauta kokoelma ajan kanssa..
--
Se olisi minusta myös ikävää, jos teette kirjallisia arvioita, minun laudoista verraten mahdollisiin tuleviin suomi netin ammattilais lautoihin, ja tällöinkin tahdon sanoa, että esim. Java ohjelmointikieli tuli realistiseksi, tälläiseen lautailuun, tai hieman keveämpään, niin, jo vuonna 1995 windows tietokoneen mukana, eli, on kulunut vuodet 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, ja minä uskon että sama olemattomat isommat java sivustot meno jatkuisi ilman minua.
Minä en tiedä milloinka suomi netti saisi nähdä "ilmojein pilotit 1917" tai "meteori pilotit 2312" tai "panssaroitu jalkaväki" tai "totiset tusinat" ilman minua.
Eli, minä en tiedä milloinka, suomalainen lautapeli maailma olisi saanut nähdä ekan isomman live digi sotalautapeli sivun ilman minua.
Eli, kiitos, kun ette, arvostele minua ihan lyttyyn, koska grafiikkani ei yllä studio ohjelmien tasolle, taikka minun objektieni liike, on huonompaa mitä ammatti professoreitten matemaattiset kaavat nyky ajan huippu lautapeli ohjelmissa.
Uskon että ihan hyvät ja mukavat sivut, alku säätöjen ja testien jälkeen saan rullaamaan suomi nettiin, ja siintä sitten mahdollisesti ajan kanssa, vähän naapurin puolelle vielä, eesti, ruotsi, saksa, puola, muu balttia, ja siinä se.
Kiitos.
--