Kirjoittaja Aihe: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.  (Luettu 107904 kertaa)

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #40 : 01.03.16 - klo:15.08 »
Ikoni työpöydälle,

Tuo cache ongelma on korjattuna, en sen tarkemmin kerro, mistä oli kyse, mutta, nyt tuntuu latautuvan joka lataus kerta oikein.

Enää ei tarvitse tuota -clearcache taikka -uninstall optiota.

Tässä uudet ohjeet -

Kun haluat tehdä AOv4.00+ ikonin työpöydälle, niin, ohjaa ikoni seuraavalla - 'javaws http://www.hannusaro.com/AsiakasOhjelma.jnlp'
Kun haluat tehdä kuvan ikoniin, niin, hae ikoni kuva täältä, ja aseta se ikoniin -
'http://www.hannusaro.com/icon_ao.ico'.
'http://www.hannusaro.com/icon_ao.png'.
Nimeä ikoni vaikka 'AOv4.00+.' taikka 'AsiakasOhjelma.' taikka 'Asiakas Ohjelma.'.

Täältä LPS etusivulta loput käynnistys ohjeet - http://www.lautapelisivusto.com

: )

--
« Viimeksi muokattu: 01.03.16 - klo:15.18 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #41 : 02.03.16 - klo:22.23 »
Uusi lauta,

Lisäsin uuden laudan IP1917 peliin, minähän lupasin 3 - 5 lautaa IP peliin, joista voi valita millä maisemalla pelaa.

Niin, nyt on sitten 5 eri lautaa, ne tässä tällä hetkellä vielä latautuvat satunnaisena, mutta, laitan sitten esittely peliin valinnat lauta 1 - 5 ja toki myös randomin vaihtoehdoksi.

Tässä kuvaa, kylä lauta IP1917 -

http://www.bittipankki001.com/kuvat/kuva_temp_001.png
http://www.bittipankki001.com/kuvat/kuva_temp_002.png
http://www.bittipankki001.com/kuvat/kuva_temp_003.png

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #42 : 07.03.16 - klo:20.35 »
Uusi shakki peli,

Lautapelisivusto esittää uuden shakki pelin - "Uros kuningas 12 x 8", pelissä on mukana myös marsalkkanapit ja kenraalit. :).

Tässä kuvasnap - http://www.bittipankki001.com/kuvat/lautapelisivusto/tempsnap_014.png


Marsalkka nappi on kuten kenraali nappi, mutta, marsalkalla on marsalkan sauva.

Tämä on sitten varmaankin minun vahvin shakki peli tänä vuonna ainakin, marsalkka nappi, kaksi kenraalia ja kaksi kuningatarta ja kaksi tornia molemmilla, ja vielä ritarit ja lähetit x2 kappalein.


Täällä voi testaa - http://www.lautapelisivusto.com

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #43 : 09.03.16 - klo:23.39 »


Palette ongelmat,

Minun palette ongelmat taitavat nyt olla ohitse, olen tehnyt funktion joka tasaa RGB arvoja.

Minä määrään min ja max arvot RGB:eille, ja sitten vielä lisänä minä määrään suurimman heiton mikä voi olla min ja max välillä.

Nämä tuntuvat olevan jo riittävää siihen että palette ei enää polta silmiä kun sitä katselee.

Eli osin kuvaa on kuuma osin kuvaa on kylmä kohta, olen onnistunut tasoittamaan grafiikan lämpöjä tosi paljon.

Minulla on tosin tälläinen IPS ja LPS näyttö, jossa on 178 asteen katselukulmat ja koko ajan tasainen kuva, en ihan tarkkaan osaa sanoa mitenkä palette ratkaisuni toimii sitten LED näytöillä.

Liekö minun jotakin vielä tarvitsee lisätä RGB säätöihin jotta sitten myös LED näytöt, myös vanhemmat toimivat ilman irvokkuuksia värien kirkkaus ja sävy vertailuissa, kun katselee näytön kuvan eri kohtia.


Täällä voi testata, nyt lähestyy jo ekat linja pelit tosi paljon - http://www.lautapelisivusto.com

Minulla on button bugi ja sitten vielä viewport pitää säätää, sitten laitan jätkänshakin live ja tallenne.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

spark

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1752
    • Profiili
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #44 : 12.03.16 - klo:10.38 »
Oletko muuten harkinnut näiden pelien tuomista Ubuntu Touchille? Voisi pelaajia löytyä ihan mukavasti, kun sinne scopen tekaisisit.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #45 : 14.03.16 - klo:13.05 »
IP_II_Zeppeliinit_ja_Tankit,

@spark: en ihan vielä mieti paljoa esittelyjä, kun ei ole mitään linja peliä.


Mutta, laitan tähän nopean animaation, tämän vuoden lopussa, taikka ensi vuoden alusta esittelyyn tulevaan peliini.

Gif Animaatiota - http://bittipankki001.com/videot/videogif_046.gif

Nuo zeppeliinit ja lentokoneet, niin, skaalaan vielä niitä julkaisu kokoon sitten, ovat vähän liian isoja tässä kuvissa vielä, laitan sitten myös tuon metsän tilalle pienen kaupungin, jossa on tehtaita joita pommittaa ja tie verkostoa josta tulee lisää panssari joukkoja kentälle, tuo keskiosan pelto, niin, siihen varmaankin tulee pystyyn tie, pellon keskelle.

Mutta, minä tämän giffin jälkeen, nyt sitten, ryhdyn purkamaan näitä linjoilla olevia pelejä, ja alan ajan kanssa esittämään jätkänshakista, reversin ja tammen kautta shakkiin ja myllyyn, ja siintä sitten omaa lautaa, niin, live pelinä ja tallenteina.

Elikkä, ne kauan odotetut linja pelit sitten kytken nyt kevään aikaan.

:)

Minä vielä tässä vähän pienensin nuo kone ja zeppeliini koot - http://bittipankki001.com/videot/videogif_047.gif

--
« Viimeksi muokattu: 15.03.16 - klo:07.22 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #46 : 22.03.16 - klo:11.15 »
Hieno säätöä, ennen TCP linjoja,

Minulla on ollut pitkään tämä huoli tästä palettesta, ja siintä mitenkä moni muotoisia näyttöjä ja näytönohjain asetuksia käyttäjillä onkaan.

Minä ratkoin nyt seuraavaan -

Min ja Max RGB arvo on aina staattinen, mahdollisesti käytän niitä silti liukuvana kontrastin kanssa.
Minä laitan Brightness arvon joka on randomi, tämä hieman himmentää taikka kirkastaa kuvaa.
Minä laitan erotuksen, sillä mitä voi olla Max ja Min RGB arvo samassa värissä, eli RED GREEN ja BLUE maximi erotus, minä tämän laitan randomina, jotenka se sitten vaalentaa voimakkaasti taikka syventää värejä voimakkaasti, taikka jotain siintä matkalta välistä.
Minä laitan kontrastin, ruudulle, eli voit itse valita kontrastin arvon hiirellä, tämä on luultavasti - 16 ja + 16 RGB arvoa, yhden taikka kahden RGB arvon välein.

Nuo riittää alkuun, laitan jotain vielä lisää hieno säätöjä.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #47 : 22.03.16 - klo:14.01 »
Peli videot,

Minä hieman opin kun neuvoja sain, niin, tätä linux video editointia, ihan täysin valmis linux video editoija en vielä ole, mutta, nyt on jo paree, mitä vielä viime vuoden säätelyt.

Tässä on minun eka hieno video pelistäni - http://www.bittipankki001.com/videot/videoogv_002.ogv

Aiemmat ovat olleet hieman keskeneräisempiä vielä tästä.

Tässä sitten kaikkea efektiä täytyy alkaa yrittämään laittaa mukaan.

Tuo video on noin 1024 x 585 px, minä noin tuota kokoa ajattelin käyttää kun teen nämä videot, taikka sitten sitä virallisempaa 1280 x 720 px.

Mutta, laitan varmaankin ekoja, uskoisin että vielä hieman alkeellisia videoita sivuilleni lähi päivinä ja viikkoina, toki jo sitten viimeistään kuukausina.

:)

--
« Viimeksi muokattu: 23.03.16 - klo:12.22 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #48 : 22.03.16 - klo:15.48 »
IP Videoita,

Tässä on taas minun eka peli testi video ip1917 ja ip_II_Zeppeliinit_ja_Tankit peleistäni.

IP video 840 x 480 px - http://www.bittipankki001.com/videot/videoogv_001.ogv

Löytyy myös täältä minun sivustostani - http://www.hannusaro.com/lautapelisivusto/index.html?sivu=sivuston_videot

:)

--
« Viimeksi muokattu: 23.03.16 - klo:12.22 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #49 : 24.03.16 - klo:11.53 »
Peli videota,

Minä nämä peli videot laitan omalle sivustolleni muotoon - PAL_WS 1024 x 576px, 25fps. Theora/Vorbis.

Täällä näitä ekoja videoita sitten on - http://www.hannusaro.com/lautapelisivusto/index.html?sivu=sivuston_videot

Minä vielä mietin laajemman sivun, kuvien ja videoitten käyttöön, jossa sitten olisi jopa yli sata kuvaa selattavana, sivuston eri osista, ja useita kymmeniä videoita eri peleistä.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #50 : 26.03.16 - klo:15.30 »
Sivu ja logo,

Sivustoni vaihtavat logoa, siirryn siintä vähän liian saman näköisestä peli pollesta, hieman karjalan rajat henkiseen sotalautapeli noppa asetteluun, joka myös verrattain hieman kuvaa ekaa, tokaa, ja hypööttistä kolmatta maailmansotaa.

Tässä kuva, uuteen logoon -



:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #51 : 03.04.16 - klo:07.49 »
Hei,

Laitoin vielä hieno säätöjä grafiikkaan, ja lisäsin myös toimintoja ruudulle.

Nyt on mahdollisuus säätää -

X Reso 50 % taikka 100 %.
Y Reso 50 % taikka 100 %.
Bilinear voimakkaammaksi, vaikuttamaan useampaan ruudun kuvaan.
Näytön kirkkaus, on Z ja X näppäimet, laitan myöhemmin vielä lisänä ruudulle säädettävän liuku componentin, jolla säätää ruudun kirkkaus.


Tässä on tätä uutta ruutua hieman - http://bittipankki001.com/videot/videogif_050.gif

Tämmöisiä mietin tässä vielä ennen ekoja linja kytkentöjä ranskan palvelimeeni ja pelien avajaisia.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #52 : 10.04.16 - klo:23.40 »
AOv4.00+ Ikoni työpöydälle,

Minulla on siis nyt jo jonkin aikaa sitten vaihtanut tämä Applet muotoon Application, eli, minulla on sitten nyt Java Web Start käynnissä.

Tämä mahdollistaa myös desktop ikonin käyttöönne.

Jos käytät desktop ikonia, niin, sinun ei milloinkaan tarvitse päivittää taikka ylläpitää mitään tiedostoja.

Riittää kun aina käynnistät AsiakasOhjelman samasta työpöydän ikonista.

Työpöydän ikoni toimii, windows, macintosh ja linux tietokoneissa.

Tässä vielä ohjeet työpöytä ikonin asentamiseen työpöydälle -

AsiakasOhjelma ikoni työpöydälle -

-----------------
Ohjaa ikoni seuraavaan - 'javaws http://www.hannusaro.com/AsiakasOhjelma/AsiakasOhjelma.jnlp'
Tästä voit ladata AsiakasOhjelma ikoniin kuvaa -
'http://www.hannusaro.com/icon_ao.ico' - 'http://www.hannusaro.com/icon_ao.png'.
Ja viimeisenä sitten nimeä ikoni vaikka 'AOv4.00+.' taikka 'AsiakasOhjelma.' taikka 'Asiakas Ohjelma.'.
-----------------

Muista lukea vielä käynnistys ohjeet www.lautapelisivusto.com osoitteen etusivulta, kun toimit etusivun ohjeitten mukaan yhden kerran, niin, jatkossa riittää kun vain klikkaat työpöytä ikonisi käyntiin.

Ja kaikki uusimmat demot ja pelini ovat heti käytössäsi.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #53 : 17.04.16 - klo:14.16 »
Hei,

Minulla on taas kerran poikkeuksellisen hienoa grafiikkaa sivustollani, kenties yhtä suomen parhaista harraste digilautapeleistä -


Täällä voi testaa - http://www.lautapelisivusto.com


Minä en ole tätä aiemmin kovin kertona, mutta, olen aika taitava piirtämään ääriviiva sarjakuva grafiikkaa ja pikseli grafiikkaa myös.

Nämä taidot tulevat sitten käyttöön lähi vuosina, kun kaikki rutiinit ja rutinoitumiset loksahtavat kohdalleensa.

Minulla on ollut aika paljon aikaa ja taukoa, siintä kun viimeksi 80 ja 90 luvuilla piirsin vakavasti.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #54 : 05.05.16 - klo:10.06 »
Hei,

Tilanne katsausta, minulla on tilanne aika hyvin hallinnassa, tosin koodi on ihan hajalla, kun nimeän muuttujia ja functioita julkaisu kuntoon.

Mutta, ilmoitan vain että olen nyt poistanut AsiakasOhjelman linjoilta, ja seuraava päivitys, sitten on se missä on kirjautuminen ja ekaa peliä, taikka ainakin jompaa kumpaa.

Ei sitten muuta kuin että onnea matkaan sivustoilleni ja arvioin että käytän tämän lätkän mm kisat välipäivät ja väliajat koodaukseen, eli kisojen jälkeen toivon että jotakin olisi jo ok ja linjalla.

:)

Täällä on - http://www.lautapelisivusto.com

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #55 : 14.05.16 - klo:23.11 »
Hei,

Minun foorumi oli liian vaikea selkoinen viime asennuksesta 2012, minä asensin nyt foorumin uudestaan, ja kirjaan kaikki alueet ja kategoriat uudelleen, tällä kertaa simppelisti ja helpompi käyttöisen oloisemmin.

Täällä voi käydä katsomassa - http://www.lautapelisivusto.com

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #56 : 16.05.16 - klo:17.51 »
Hei,

Minä rakennan tätä ekaa linja peli versiota kovasti, minulla on tässä tämän päivän työ näytettä, minä säädin lauta grafiikat ihan viimeisen päälle, ja laitoin uudet kuvasnapit, ne on nyt katseltu vuoden 2009 - 2016 väliseltä ajalta, parhaista tämän lankku ja vihreä kangas tyylin laudoista, vielä pitää säätää nämä peruspelien nappi grafiikat, taikka lähinnä nappien brightness ja contrast, mutta, siinä se sitten onkin valmista, peruspelien graafisuus.

Tämän päivän ja ekan 2 linja pelien julkaisun, lauta kuvasnapit - http://www.hannusaro.com/lautapelisivusto/index.html?sivu=sivuston_kuvia

Minä alan nyt sitten seuraavaksi esittämään, kuvasnappia, versioista jossa on kirjautumista ja linja peliä, mahdollisesti laitan vielä ensin videosnapit, kun .ogv videot nekin nyt onnistuvat jo tänä päivänä, ihan hyvin.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #57 : 20.05.16 - klo:20.47 »
Tulevaa,

Minulla on tässä nämä ekat linjapeli ja rekisteröinti koodaukset tulossa kuvasnap valmiiksi piakkoin, laitan sitten kuvaa.

--

Tällä kertaa kuitenkin haluan laittaa hieman tulevaa peliä kertomaan, kyseessä on "Ilmojein pilotit II, zeppeliinit ja tankit", tämä on jatko-osa "Ilmojein pilotit 1917" peliin.

Tässä on snap - http://www.bittipankki001.com/kuvat/snap101.jpg

Tuonne metsään sitten tulee ne kaupunki alueet joissa on tehtaat, jätän vähän metsää kuitenkin, myös peliin.

Pelissä on Ensimmäinen maailmansota käynnissä.

Pelaajana ovat Akselivaltiot ja Ympärysvallat, heitä edustaa saksan ja ranskan rajalla saksan ja ranskan ilmavoimat ja maavoimat.

Pelissä on tällä hetkellä ideana -

Peli aika noin 3 - 5 minuuttia.
Vaurioittaa vastuksen tehtaat taikka totaalisesti vaurioittaa ne, eli tuhota.
Pelissä on materia pisteet molemmilla, nämä mahdollistavat erillaisten sotakalustojen ostamisen.
Pelissä on erillaisia osto kortteja, joissa lukee mitä niillä voi ostaa.
Pelissä voi ruudulla olla kerrallaansa, noin, 12 - 24 eri yksikköä molemmilla, en vielä tiedä, peli testaaminen ratkaisee.
Pelikorteissa on kuvia, joissa voi ostaa vaikka, kaksi tankkia, kaksi tykkiä, kaksi lentokonetta, kaksi zeppeliiniä, peli testaaminen ratkaisee mitenkä monimuotoiset kortit laitan, mutta, tämäkin tämä aina kaksi kappaletta kerrallaansa on ihan hyvä idea, ostot sitten saapuvat kukin tavallaan laudalle.

Siinä sitten vaan kauhea härdelli päälle, peli ajan ajaksi, pisteitä kerätään osumista ja pudotetuista sotakalustoista ja vaurio tehtaista.

Laudan keskellä on lisänä pellon kohdalla sivuston "avoin taivas", eli zeppeliinit ja vaurioituneet lentokoneet, voivat lentää jo pellon kohdalla laidalta yli, ja ne pääsevät sitä kautta sitten takaisin tukikohtaan, eli kokonais pisteytykseen, vastaavat karkupaikat laitan vielä laudan keskelle päätyihin, taikka laudan ylä, ala osiin päätyihin, näistä voi koneet lentää takaisin pelikorttien ostopisteisiin.

Lentokoneet ohjataan aina suuntaan.
Tankit ja zeppeliinit ohjataan suuntaan taikka kohteeseen.
Tykit ovat kiinteitä.

Tehtaat kestävät peli testaamisen verran osumia.
Lentokoneet ja zeppeliinit ja tankit kestävät peli testaamisen verran osumia.

Kun zeppeliinistä palaa 2/3 tai 3/3 niin se räjähtää kokonaan, zeppeliinistä voi 1/3 osa olla tuhottuna, mutta, se lentää silti.

:) :) :)

Täällä voi käydä lentämässä IP_II_Z_j_T peliä. Pelin on tarkoitus esittäytyä ensi vuoden puolella - http://www.lautapelisivusto.com

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #58 : 25.05.16 - klo:04.27 »


Kirjautuminen ja ekat pelit,

Laitan sivustolle nyt ensi päivityksistä lähtein, versiota jossa on kirjautuminen ja ekaa linjapeliä tulossa.

Laitan kirjautumisen, jossa voi rekisteröityä sivulle, ja kirjautua salasanalla ja tunnuksella, sekä vielä mahdollisuus pelata vieraana.

Pelit laitan seuraavasti, jokaiseen linja ja tallenne peliin, tulee 32 live slottia yhteensä kaikille pelaajille, mahdollisesti nostan lukua jos tulee tarve, ja 32 tallenne slottia jokaiselle pelaajalle erikseensä.

Näitä sitten lähi päivät ja viikot -

En usko että kestää enää kauaa linja peliin, laitan kohta ekat kuvasnapit ja linja versiot.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #59 : 31.05.16 - klo:13.33 »


Hei,

Minä vetäydyn nyt sitten, tähän linjapeli kytkentään, hyvää kesää kaikille, en tiedä kauan menee, pari viikkoa, pari kuukautta, taikka puoli vuotta.

Minulla kun on myös sääntökirjojen kirjoittamista ja foorumin päivittelyjä, ennen kytkentää, täytyy nää pelien ohjeet kirjata ja asiakasohjelman myös, jotta pelaajat niitä sitten osaa pelata.

Minä mietin pdf muotoon laittaa ohjeet, ja sitten foorumille downloadattavaksi näitä ohjeita, pelien alueisiin.

Grafiikat ovat valmiina viimeinkin, ja myös live pelien ja tallenne pelien kulku ja toiminnat myös valittuna, 32 live slottia jokaiseen peliin, lisään jos tarvii, ja 32 tallenne slottia jokaiselle jokaiseen tallenne peliin.

:)

Täällä voi käydä katsomassa - http://www.lautapelisivusto.com

Hyvää kesää !!

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--