Hei,
Minulla sitten alkaa olla valmista näitä ekoja jätkänshakki ja reversi ja tammi pelejä varten AO, ja myös tarvittavat muut grafiikat ja ohjelmat.
Minä tässä asunnon huonekalut ja tämän työtilan vielä järjestän uudelleen, niin, saa tämä ylläpito alkaa sitten uuden sisusteisen siistin ja puhtaan asunnon kanssa hyvälle alulle.
Minä vielä tässä kirjaan näitä mitä minä sitten tulevina vuosina aion ollakkaan, niille jotka eivät ihan alusta ole seuranneet näitä juttelu ketjujani -
--
Eli, Hannu Särö on noin 46 vuotinen helsinkiläis mies, joka on harrastana kevyt sotalautapelejä jostain vuodesta 1984 - 1988 vähemmän ja enemmän aktiivisti, vain välillä roolipeli ja luolalentely peleihin syventyen.
Nämä pelit joita minä aion esittää ovat näin alkuun lautapelisivuston perus klassikko pelejä, jätkänshakki, reversi, tammi, shakki ja mylly variaatioineen, ja sitten hannunpilotit sivuston ilmojein pilotit ja meteori pilotit jatko-osineen, ja vielä on tähän ensimmäiseen alku esittelyyn yksi lautasivusto, urossaro, urossaro on sitten jo ihan sotalautapelejä sisältävä, perinteistä sotapelaamista.
Näillä aion aloittaa tämän lautapeli esittelyn, aion esitellä 0 - 3+ netti lautapeliä jokaisena tulevana vuotena tästä eteenpäin, aloitin vuonna 2014 ja tuolloin tuli 10 peliä esittelyyn, vuonna 2015 tuli vain yksi ( loukkasin selkäni kovasti. ), ja nyt on vuonna 2016 tullut jo kolme lautapeliä esittelyyn, tänä vuonna mahdollisesti tulee vielä meteori pilotit ja sitten mahdollisesti yksi taikka useampi sotalautapeli saa alkunsa, ensi vuonna 2017 tulee mahdollisesti kaksi sotalautapeliä ainakin.
Kiitos, kaikille kun potkitte onnea matkaan tähän lautapeli koneeseen, mitä nyt käynnistän täällä hienossa uudessa työtilassani, minulla on kaksi tietokonetta, yksi windows 7 ja yksi linux debian edition, näissä on yhteensä x12 CPU Corea ja 4.2Ghz taajuudella, muistia on yhteensä 40Gb ja kovalevytilaa on 6Tb HDD ja 600Gb SSD, sellainen lautapelityötila minulla, open source piirto-ohjelmat ja muutkin rämppeet, pidän toki windows puolella varalla CorelDraw ja Pinnacle ohjelmia.
Näin sitten mennään jatkoihin.
Säädän vielä vähän aikaa, mutta, sitten näitä jätkänshakkeja, reversejä ja tammea ensin, ja siintä sitten shakit ja mylly ja viimein IP1917.
Täällä voi käydä katsomassa tämän päivän rakennelmia -
http://www.lautapelisivusto.com--