Hei,
Minulla on aiheena, digilautapelit suomi netissä ja kulttuurissa, aihe on aika uusi ja en tiedä mitenkä paljon siintä on jo puhuttu, ihan vaikka täällä foorumilla, taikka jopa foorumin ylläpidossa.
Minulla on iso huomautus, siintä, että, tämä nykymaailma ei salli ihmisten ymmärtää, että, pelaaminen on turvallista, tämä ellei sitten ole yrittäjä, yrittäjät saavat esittää turvallisia pelejä netissä.
--
Kuitenkin, harrastaminen ja taiteilijan elämät ovat sallittuja lisensseissä, ja niihin ihan kannustetaankin, jotta, nuorista ja vähän vanhemmistakin, sitten tulee esiin, näitä ammattilaisia, on vaikea olla ammattilainen, jos ei koskaan ole harjoitellut.
--
Minä laitoin tämän seuraavan sepustuksen, eli jonkinlainen helppi tekstin ajatteluun, tai, siihen, mitenkä pitää, taikka voi ymmärtää harrastajat netissä jatkossa.
Tämä minun teksti on tarkoitettu, Open Java peleille, joita pidän netissä, en ihan vastaavaa jokaiselle tarjoa, mutta, jos haluaa harrastaa, niin, kenties tästä on apuja
--
Hannu Särön lautapelisivuston, digilautapelien lataamisen yhteydessä oleva teksti, koska lataaminen netistä aiheuttaa "UNKNOWN" publisher varoituksen, Oracle Javalta.
-----------------------------------------------------------------------
Kun AsiakasOhjelma.jnlp file ei lataudu käynnistykseen 5 sekunttiin, tai -
kun päätätte lautapelien käynnistämisen keltaisen kolmion Java varoitukseen tai sitten mahdolliseen Java lataus virheeseen, niin,
Lautapelisivustojeni foorumilla on kokonainen alue, jossa voitte jutella Javasta ja Javan käytöstä, muitten käyttäjien ja myös ylläpidon kanssa.
Voitte silti ihan reippaasti oppia, että, voitte käynnistää AsiakasOhjelman, myös tällöin jos näytön ikkunassa on Java varoitus.
Tämä Java varoitus, on sitä, että, Java ei onnistu varmistamaan minun yritys tunnusta, kun minähän en ole arvoisa yrittäjä, minä olen tänään arvoisa digilautapelejä taiteilija.
Eli, tämä sama AOv4.00+ on 'verified' ja ok, kun olen yrittäjä, nyt kun olen vain taiteilija, on lataus ikkunassanne, keltaisen kolmion 'unknown publisher' Java varoitus.
Jutelkaa kaikessa rauhassa kavereittenne kanssa, Java käyttö harraste sivuilla.
, Oracle Java tunnistaa täysin turvalliseksi tänään vain yrittäjiä.
Mutta, kyllä meitä kevyt harraste taiteilijoita, muutama täytyy silti suomi netissä olla, kun siihen lisenssien lupakin on, jee jee !!
Tervetuloja pelaamaan !!
AOv4.00+ version voi myös hyvin downloadata lautapelisivustojeni eri www osoitteista.
Kotiin ladattava AOv4.00+ versio käynnistyy ja toimii ilman mitään vakavaa netti varoitusta, vain 'kaynnista.bat' tiedostolla, täytyy olla tiedosto ominaisuuksista, tiedoston 'salli ajo' lupa.
T : Hannu Tapio Oskari Särö.
Ihan hyvää ja kivaa lautapelaamista ja palvelimen ajan käyttöä kaikille vaan.
-----------------------------------------------------------------------
Jos jollakulla on ihmettelyjä, mitä tehdä vakavan Java varoituksen kanssa, niin, tässä on minun ratkaisuni, lisenssit kun sallivat taiteen tekemisen nettiin, ihan ok.
--