Kirjoittaja Aihe: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.  (Luettu 42513 kertaa)

HannuTapio

• Käyttäjä
  • Open Java testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Kotimaisia netti lautapelejä suomi nettiin.
Vs: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« Vastaus #140 : 28.01.17 - klo:15.06 »
Säätöä ennen esittelyjä,

Hei, tässä on vielä niille herkkua, jotka haluavat seurata tätä sivustojeni ekaa linja kytkentää ja sen säätöjä.

Laitoin kivan tähti kuvion html sivustojen alku fadeen - http://www.lautapelisivusto.com

Tuo linkki on lautapelisivustolle, mutta, sama kiva fade on myös muissa sivustoissani. :).

:)

--

HannuTapio

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #141 : 15.02.17 - klo:16.06 »
Laajennosta,

Hei, minä hieman laajennan AOv4.00+ kanssa.

Tässä on mitä mietin juuri nyt -

Tietoa ohjelmasta -

• AsiakasOhjelmassa on tahdistin joka Thread.sleep(); avulla rajoittaa ruudunpäivitystä.
• AsiakasOhjelmassa on tahdistimessa, myös toimintoja jotka säätää cpu ja gpu minimi sleeppiä arvoon 55% - 75%.
• AsiakasOhjelmassa on alkuintron ruudun päivitys testi 45 fps, tulos täytyy olla ainakin 42 fps, jotta voi pelata.
• AsiakasOhjelmassa on peleissä ajot maksimi 30 fps, tosin enin osin pelejä framerate on vain 0.25 fps - 15 fps - 30 fps.
• AsiakasOhjelmassa on max. resoluutio, '2 ja 3 Core' tietokoneissa 1920 x 1200 px, framerate max. 15 fps.
• AsiakasOhjelmassa on max. resoluutio, '4 ja 5 Core' tietokoneissa 1920 x 1200 px, framerate max. 30 fps.
• AsiakasOhjelmassa on max. resoluutio, '6 ja enemmän Core' tietokoneissa 2560 x 1440 px, framerate max. 30 fps.
• AsiakasOhjelmassa on palvelin puolella 125 000 pelaaja slottia käyttöön, ja 5000 pelaajaa voi kerralla olla linjoilla.
• AsiakasOhjelmassa on palvelin puolella, lupa säilyttää pelaaja slottia 12 kk, ilman pelaamista, tämän jälkeen tunnus poistuu.
• AsiakasOhjelmassa on jokaisella pelaajalla jokaisessa pelivuoro pelissä, 32 tallenne slottia.
• AsiakasOhjelmassa on tcp portit 80 ja 43000 avoinna palvelimeen ip 151.80.56.250

Minä laitan tuon LWJGL paketin grafiikalle ja JINPUT kontrolleille, tämä kontrollien mukaan tuleminen on mukavaa, koska voin helposti tehdä myös yhden koneen kahden pelaajan lautoja, molemmille pelaajille joystick taikka paddle. :)

Aion myös siirtyä osin pois netistä tässä AOv4.00+ kanssa, netti jää pääsääntöisesti tabletpelisivusto.com osoitteen html5 + canvas peleihin.

Minulla tulee maksimi 125 000 kirjautujaa aina 12 kk pelaamattomuus oikeuksilla, ja 5 000 voi kerralla olla linjalla.

Aion katsoa 2 - 3 palvelinta tähän koko härdelliin. :)

Parit viikot kun siirryn hardware accelerated opengl lwjgl versioon ja sitten parit viikot menuihin. :), siinä sitten alkaa.

--
« Viimeksi muokattu: 15.02.17 - klo:16.21 kirjoittanut HannuTapio »

HannuTapio

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #142 : 27.02.17 - klo:13.34 »
Hannu Särön elävät pikselit,

Hei, minulla on tässä AOv4.00+ kanssa käytössä "Hannu Särön elävät pikselit" ruudun päivitys rutiinit.

Nämä HSEP ovat minun 1990 luvulla kehittämä, yksi hauska valinta piirtää pikselit ruudulle, jos vertaatte minun sivustoani moniin aikaisempiin suomalaisiin, vaikka ihan huippu grafiikkoihin, niin, huomaa varmaankin, kuinka värisevät ja kostean ja elävän oloiset nämä pikselini pelien aikana ovat.

Olen HSEP näytön piirto tavan kehittänyt alun perin joskus 1992 - 1994 ja lopulliseen versioon 1999 - 2001 ja nyt vielä tänään 2017.

Täällä voi käydä kurkkaamassa miltä näyttää HSEP livenä - http://www.lautapelisivusto.com :)

--

HannuTapio

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #143 : 01.03.17 - klo:09.15 »
Kuvansnappia,

Siintä lähtee jossain vaiheessa kevättä tai viimeistään kesää.

Tänä vuonna on tarkoitus tuoda 3 - 5 ihan omaa digilautaa vielä linjoille, nämä 3 - 5 lautaa ovat ->

Ilmojein pilotit 1917.
Meteori pilotit 2312.
Panssaroitu jalkaväki.
Heidän kunniansa päivät.
Suuret taistelut, 2MS.

Nuo on työn alla tänä vuonna digilauta sivustoilleni, ja lisänä vielä tabletpelisivuston laudat.

--
« Viimeksi muokattu: 03.03.17 - klo:06.35 kirjoittanut HannuTapio »

HannuTapio

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #144 : 14.03.17 - klo:14.54 »
Hei,

Moi, kirjasin alkuvuodesta, että näitä videoita tekisin vuoden kulun aikana, ja tässä tätä vuotta on nyt kuluna, minä laitan videosnapin, tämän hetken peli tilanteesta.

Minulla on tcp linja rutiinien kirjaaminen käynnissä, tässä tällä hetkellä, tämän päivän ja alkuviikon olen säätänä grafiikan sävyjä, mutta, grafiikat ovat valmiina, en niitä enää varmaankaan tule muuttamaan. :).

Tässä tämä videosnap on - http://www.bittipankki001.com/videot/video_tempsnap2.mp4

--

Tuo videosnap on uploadaamassa juuri nyt, se näyttää että 23 min vielä, kello näyttää 14:51 juuri nyt, jotenka tuossa 15:15 varmaankin video olisi katseltavissa linkistä käsin.

--