Väännetään tahallaan esimerkistä ihan jotain muuta kuin mitä se on ja kärkkääseen sävyyn tehdään siitä vielä asiatonta. Erittäin väheksyvä asenne.
Esimerkki oli ikiomasi! Jollei esimerkkisi kuulunut tämän säikeen asiaan, miksi se ylipäänsä täällä oli?
Ymmärsin totta kai, ettet tarkoita Canonicalin ”rikosten” olevan tätä luokkaa, mutta toisaalta annoit aivan selkeästi ymmärtää, että samalla akselilla liikutaan ja samoin pitää siis suhtautua. Minusta taas ne asiat, mistä Canonicalia toistaiseksi on – asioita todistamatta – syytetty, eivät anna aihetta yhtään mihinkään yhteisölliseen ”aktivismiin”.
Joko on natsikortti hyppysissä pöydälle lyömistä varten? Tongue Kuka tässä ”kieltää” yhtään mitään keneltäkään? Minulla ainakaan ei ole sellaista valtaakaan.
Tätä lienee edes turha selittää. Ei voi kuin pyöritellä päätä...
Ihan vapaasti, mutta seison sanojeni takana: En kieltänyt ketään enkä mitään enkä ole admin, jolla sellainen valta edes olisi. Olen rivifoorumilainen.
Lienee hieman eri asia olla kuluttajana tuotteen käyttäjä (esim. Ubuntu) kuin hypistelijä (esimerkissäsi Nike).
Onko? Vertaa: kokeilen Niken lenkkareita kaupassa mutta jätän ne kauppaan eikä raha vaihda omistajaa vs. asennan Ubuntun kokeeksi koneelleni mutta poistan sen eikä raha vaihda omistajaa. AInoa ero on ne ”käyttäjätilastot”, joihin vetoat. Missä ne ovat? Tosiasiassa on suorastaan legendaarisen vaikeaa tietää, kuinka moni käyttää mitäkin käyttistä ja käyttisversiota.
Pidä kuvasi ihan itselläsi vaan, kiitos, äläkä tuputa niitä minun päähäni.
Tätä on varmaan ihan turha edes selittää, mutta ei se ihan hirveän ystävällistä tekstiä ole.
Pitäisikö olla? Tuossa vaiheessa olit jo heittäytynyt henkilökohtaiseksi eli rupesit selittämään minun intentioitani minulle. Kuten sanoin, olisi kiva jos pitäytyisit siinä mitä sanotaan.
Ja jos syynä on se, että sanotaan naiiviksi, jos sitä on, niin kannattaa kyllä siinä vaiheessa vähän rauhoittua. Naiivi ei ainakaan minun planeetallani ole haukkumasana.
Ahaa. Täällä Suomessa se yleensä on.