En ole Vistaa käyttänyt, mutta korjaamaan olen joutunut ja tuntui, kuin hakkaisi päätä kiviseinään välillä, kun ei mikään tunnu tepsivän? Yllättävää, että Xp on minulla muuten kestänyt 8 vuotta ilman ongelmia, ja sekin ongelma kun sekoitti sen joskus 4 - 5 vuotta sitten oli virtalähteen kosahtaminen, muuten on toiminut suhteellisen vakaasti. Kun jättää pois muistinkäytön ongelmat, tietoturvan jne, niin on ollut yksi parhaimpia mikkisoftan paketeista. Mutta valitettavasti alkaa olemaan tiensä päässä, ei auta mikään. Linuxit on parantuneet ihan hirvittävästi siitä, mihin ensikertaa törmäsin. Ainoa suurempi kynnys on nämä ohjelmien asentaminen, joka on helppoa, kun se osaa, mutta kun olen törmännyt "asiantuntijoihinkin" muuten mutta asennuspuoli on pikkuisen hakusessa, niin tällainen metsänpeikko on välillä sitten ihan hukassa, kun pitää hakea paketti sieltä ja toinen täältä ja paketin päällä ei ole sitten minkään valtakunnan selostetta, että mihinkä se on tarkoitettu, ei ainakaan tämmöiselle takametsien miehen kielelle käännettynä. Pitäisi jaksaa opiskella, mutta kun terveys preikkaa ja muutenkin kaikki päin p.tä, niin ei oikein tahdo jaksaa