Mutta en minä tuollaiseen alentuvaan kielenkäyttöön yleensä sorru.
Kyllä, sulla on ihailtava tapa keskustella asioista tosi asiallisesti ja provosoitumatta.
Koska tämä ketju ei olekaan lukittu, laitan tähän viestin, jossa yritin vastata (22:35:03) Owdylle yks. viestillä hänen aikaisempaan (ilmeisesti myöhemmin muuttamaansa) viestiin. Ilmeisesti Owdy ei halua yksityisviestejä:
---------------------------
>Lainaus käyttäjältä: salai - tänään kello 21:26
>Mutta en minä tuollaiseen alentuvaan kielenkäyttöön yleensä sorru.
>>Aha, mun täytyy varmaan opetella keskustelemaan yhtä rakentavasti kuin sinä:
En kyllä suosittele. Mutta tämä tapa on ajoittain hauska ja saa asiat joskus etenemään.
>Lainaus käyttäjältä: salai - 04.01.09 - klo:18:32
>Miksette etsi siellä omalla foorumillanne vastauksia ihmisten kyselyihin, vaan mekkaloitte täällä naama kateudesta vihreänä?
Minusta tuossa sanonnassani ei ollut mitään väärää. Minua oikeasti rupesi vituttamaan teidän koko päivän kestänyt jankuttamisenne "sussun" ja sen kehittäjien paremmuudesta verrattuna Ubuntuun. Nimenomaan siinä vaiheessa, kun niitä vihreitä avataria oli jonossa siinä, eikä ketään kiinnostanut itse asia.
>Lainaus käyttäjältä: salai - 04.01.09 - klo:21:01
>Kyllä minuakin väsyttää, kun yökaudet testaan näiden "vihreänaamojen" tekelettä.
Tuo oli kyllä totta: Minä kyllä testaan yökaudet monia asioita. "Vihreänaamat" sanonta oli osa tuota edellä mainitsemaani vitutusta. Toki olin silloin yöllä asentanut peräjälkeen kolme muutakin distroa ja testannut 3 tuntia päivitystä Ubuntu 6.0.6 -> 8.0.4.
>Lainaus käyttäjältä: salai - tänään kello 06:12
>Jollet ole sieltä norsunluutornistasi huomannut
Muistaakseni kerroit, ettet tarvinnut kuin yhden käyttiksen kovalevylle, joka asentui ilman ongelmia? Miksi siis vastata alunperinkään kysymykseeni?
>Ja nyt odotat että sinua tulee kohdella jotenkin asiallisemmin?
Ei tarvitse kohdella asiallisemmin. Kuitenkin olisi parempi kohdella minuakin oikeudenmukaisesti:
1. Syytit minua 2 kertaa foorumin omimisesta itselleni
- käsittääkseni puhuin "tästä" (Ubuntun) foorumista ja "teidän" (SUSE) foorumista. Jos koet minun omineen tämän foorumin itselleni (sinuun verrattuna) se on väärinkäsitys.
2. En ole (muistaakseni) yhtään ainutta kertaa kirjoittanut yhtään neuvoa millekään foorumille kertomattani lähteitäni.
- minusta oli todella raukkamaista letkumelta poistettuani (typerästi kyllä) viestini SUSEn foorumilta, kirjoittaa löytäneensä ratkaisun helposti googlaamalla. Teiltä ei kahteen viikkoon siis löytynyt ketään googlaamaan asiaan selvyyttä, ennen kuin poistin viestini. Toki Ubuntun foorumillakin on samanlaisia googlaajia, jotka sanovat 2 minuutissa Googlella ratkaisseensa ongelman, jota minä ja monet muut ovat pohtineet ja testanneet kuukausia.
Parasta kuitenkin, että asiat selviävät. Mikä tahansa ongelma OpenSUSEn (ja tietenkin muidenkin) kohdalla selviää Googlella. Riittää vaan, että joku kokeilee niitä neuvoja ja korjaa mahdolliset virheet.
Tietysti mitään ei tarvitse kokeilla itse, jos kaikki muutenkin toimii hyvin.
Yst. salai