Kirjoittaja Aihe: Asus eeePC 4G, vakio Xandros ja KDE: käyttäjätilien kanssa ongelmaa  (Luettu 2027 kertaa)

Eetu_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 261
    • Profiili
Haluaisin pikkuveljelle käyttäjätilin, jonka olen jo tehny "adduser" -komennolla. Käynnistyksessä kirjautuu kuitenkin automaattisesti omalle tililleni, eikä kysykään muista tileistä mitään. Olen säätänyt Ohjauskeskuksesta monenlaisia käynnistysasetuksia, mutta en ole saanut toimimaan. Mikä neuvoksi?

rähmä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 113
    • Profiili
jaa'ah oon käyttäny jonkin aikaa tollasta vehjettä mut se oli iisi modessa ... ei kyll voinu tehä mulkauksia .. ... luulen et jos saat  pääkäytäjä tilaan  jonku  sydeemin nii kai sillä sit voit asentaa käyttäjiä .... ite yritin  selata konetta alt +ctrl +t :llä mut en ees saanu listauksia näkösälle vaika  pistin sudo bash  ... nooh mä oonkin huono linuxissa ... mut luulen et jos oot saanu full desktopin ylös nii eiköhän sieltä sit jostain löydy  käyttäjien lisäys  pääkäyttäjänä sydeemit ... uskoisin ...

 ???

Eetu_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 261
    • Profiili
Olen tehnyt käyttäjän jo, mutta ongelmana on se, että käynnistyksessä kirjautuu automaattisesti aina omalle tililleni. Haluaisin XP-tyylisen tervetuloikkunan.

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Olen tehnyt käyttäjän jo, mutta ongelmana on se, että käynnistyksessä kirjautuu automaattisesti aina omalle tililleni. Haluaisin XP-tyylisen tervetuloikkunan.

Ota automaattinen kirjautuminen pois päältä.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10