Kirjoittaja Aihe: OpenSuse 11.1 saatavana funetilta  (Luettu 52867 kertaa)

Ville Pöntinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2078
    • Profiili
Vs: OpenSuse 11.1 saatavana funetilta
« Vastaus #160 : 06.01.09 - klo:01.00 »
 :-[

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: OpenSuse 11.1 saatavana funetilta
« Vastaus #161 : 06.01.09 - klo:01.08 »
No nythän asia on hoidossa. Loppu hyvin kaikki hyvin. Eikä se vaatinut kuin 23 tuntia odottelua ja hieman vinoilua teille, niin rupesi löytymään ratkaisuja ongelmaan - jota teillä ei alunperin siis ollutkaan. 

Täytynee huomenna kirjoittaa lisää aiheesta, koska nyt minun asiaa koskevat viestini (tällä foorumilla) ovat vasta 4. ja 5. Googlessa. Yritäpä Owdy googlettaa, mitä kerron huomenna, niin saat pisteet kotiin.  :D

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: OpenSuse 11.1 saatavana funetilta
« Vastaus #162 : 06.01.09 - klo:01.32 »
- minusta oli todella raukkamaista letkumelta poistettuani (typerästi kyllä) viestini SUSEn foorumilta, kirjoittaa löytäneensä ratkaisun helposti googlaamalla.
Näin on, kehtaskin ilmoittaa mistä ratkaisu löytyy kun sinä olit niin herrasmiesmäisesti deletoinut oman vastauksesi. Sitten se oli vielä niin raukkamainen että laittoi sen ohjeen wikiinkin: http://opensuse.fi/Unetbootin_korjaus . Kehtaakin jakaa tietoa noin holtittomasti.

Niin minusta tuo on todella raukkamaista, ja sinun elvistelysi asialla on moukkamaista.

Tiedon jakaminen ei ole koskaan väärin ja annan aina lähteeni tiedoilleni [salai: 04.01.09 - klo:01:54]. Vai onko sinulla osoittaa minun tehneen jotain muuta väärin kuin poistaneen näennäisen tarpeettoman viestini SUSEn foorumilta?

Minä siis deletoin vastaukseni vain SUSE:n foorumilla, sehän oli jo silloin löydettävistä Googlen haussa tältä foorumilta, missä te piditte kovaa elämää. Ainoa asia mitä silloin kritisoin antaessani linkin myöhemmin poistamaani viestiin, oli juuri tuo typerä mekkalointinne distroista.

Mutta toki minä minä pyydän anteeksi, kun olen kajonnut teidän pyhään neitsys-sussuunne tahraten hänet likaisilla käsilläni. Häpeän syvästi käytöstäni.

peran

  • Vieras
Vs: OpenSuse 11.1 saatavana funetilta
« Vastaus #163 : 06.01.09 - klo:01.49 »
Eiköhän tässä säikeessä ole riidelty jo ihan tarpeeksi jopa gdm:n mielestä, joten eiköhän olisi jo laittaa lukkoa keskustelulle. 

Vai vieläkö jotkut haluavat seurata tätä "rakentavaa keskustelua".   >:(

//muoks gdm. Yritin ohjata keskustelua enemmän asialinjalle, mutta ilmeisesti joillekin oli liian kova tarve päteä, ja keskittyä enemmän siihen riitelyyn.
Hävetkää kaikki, siihen syyllistyneet. Tällaisina hetkinä hävettää itseänikin olla jonkin linux-yhteisön jäsen.
« Viimeksi muokattu: 06.01.09 - klo:11.27 kirjoittanut gdm »