Hei,
Minä olen löytänä kokonaisen ura harrasteen linuxin kanssa, minun ei koskaan tarvitse huolehtia, milloin, jonkin tietyn ohjelman käyttöoikeus loppuu, taikka milloin loppuu tuki milloin mihinkin piirto- animaatio- video- ohjelmaan.
Linux mahdollistaa minulle oman rauhan kun kehittelen, oletan näet, että, linux jatkuu ainakin minun urani ajan.
On vaikeata käsittää että windows kanssa, voisi olla näin rentona ja onnellisena projektistaansa, päivämäärät olisivat paljon isommalla ajattelussa, windows puolella, tuo ohjelmien päivittäminen on monimutkaisempaa ja € vaativaa, minulla on Corel Draw ja useita muita piirto ja video ohjelmia, ja ne kaikki on ostettuna windows 7 kanssa vuosia sitten, niissä alkaa tuki loppua, linux puolella, gimp ja inkscape porhaltaa ihan kuten ennenkin, vaikka ovat olleet ihan saman ajan käytössä.
Ostin paljon videoedit ja piirtoohjelmia joskus 2014, mutta, en ole käyttänyt niistä mitään, ovat olleet vaan omistuksessa, jotta minulla on statusta mistä puhua kavereille, kaikki harrastaminen ja työ mitä olen tehnyt piirtoon, on ollut inkscape ja gimp kanssa.
--