Hei,
Minulla on useita sivustoja, aion julkaista 0-3+ eri lautapeliä, tästä eteenpäin joka vuosi.
Nämä perus laudat tulevat Java ohjelmointi kielellä, koska Java on vielä nykyään huomattavasti parempi grafiikka käskyiltään, mitä html5 + javascript.
Mutta, kuten sanoin, minulla on useita sivustoja tulossa, yksi näistä sivustoista, joilla alan esittämään, netti lautapelejä on tämä seuraava ->
http://www.tabletpelisivusto.comTuo mainittu tulee alkamaan nyt ihan pian, taikka sitten vasta tämän vuoden syksyllä.
Java on laadukas ja oikea valinta, vaikka monet sitä vastaan puhuvatkin, Java kykenee grafiikkaan johonka html5 + javascript, ei vielä nykyään kunnolla taivu, jos haluaa nauttia grafiikan elävyydestä, pelaa näitä Java sivustoja, minulla on java ohjelmassani 3 eri grafiikka threadia käsittelemässä ja piirtämässä grafiikka buffereitani, mutta, avaan kuitenkin myös tuon html5 ja javascript sivun, tabletpelisivusto.com, sitä voi sitten ei Java yhteensopivilla pelailla, tabletpelisivustolla grafiikka vain piirretään ruutuun, sitä ei erikseensä editoida taikka käsitellä mitenkään, koska tämä ei javascriptillä ole vielä kunnolla mahdollista.
Te ette varsinaisesti puhuneet Java kieltä vastaan, mutta, sanon tässä samalla, niille, jotka eivät pidä Javasta, että Java on yhä nykyään 3 miljardin laitteen kieli, ja se tulee jatkamaan lähivuosikymmenet yhtenä ykkös kielenä, niin, itse Java kuin myös android puolella, Java on hyvä valinta ohjelmoida, vaikka, sitä ei suomessa, niin, arvostetakkaan enää näinä vuosina.
Yleisesti haluaisin sanoa, että suomessa puhutaan Javasta huonoja, koska ihmiset eivät tunne Javaa, ja vaikka joku tuntisikin, niin, ei siihen yleensä perehdy, eli, suomessa puhutaan Javasta pahaa koska ihmiset ja kulttuuri ei sitä ole ominut itselleen, Java on ainakin minusta todella hyvä ja laadukas ohjelmointi kieli.
--