Pyydän edelleen anteeksi, että annoin ymmärtää toisin.
Olin kärkäs, asiaton ja vedin vielä natsikortinkin esiin...
Anteeksi pyyntö SuperOscaria kohtaan on vähintäänkin kohtuullinen, ja olisi ollut reilumpaa ilman sarkasmia.
Mielestäsi siis hän on käyttäytynyt koko ajan esimerkillisesti ja nimenomaan minä provosoivasti?
EDIT:
Kaikella kunnioituksella, mutta oletko nyt ihan vakavissasi? SuperOscar nimenomaan itse yritti lietsoa minua kunnes yllä lopetin keskustelun hänen kanssaan nimenomaan tämän johdosta. Eikö sellainen käytös ole nimenomaan kannustettavaa?
Hämmentävää, koska nettikettikin nimenomaan kehottaa tekemään toisin, eli juuri kuten tein. En provosoitunut tai provosoinut, pyysin häntä kohteliaasti olemaan laittamatta sanoja suuhuni ja mitä sain siitä palkaksi? Se on luettavissa tästä topicista.
Kyllä, viestissäni oli sarkasmia, joka meni vielä täysin nappiin, jos hänen kärkästä tyyliään pidetään ihannetapana keskustella täällä. Miksihän et samaan hengenvetoon ehdottele SuperOscarillekin anteeksipyyntöä - ilman sarkasmia?
Oikeudenmukaisuus, tasapuolisuus, kohteliaisuus vaikka keskustelu välillä kärjistyisikin - sitä todella kaivataan.