Ja jos mennään tuohon flässiin, niin olen sen jo uusimpana versiona ladannut jo parikin kertaa, toisen kerran Adoben sivuilta deb-pakettina, toisen kerran synapticilla. Olen buutannut ja buutannut, ja silti Firefox sanoo lisäosien hallinnassaan, että käytössä on edelleen 9.0.999. Mitä tässä peruskäyttäjä voi tehdä, eipä juuri mitään muuta kuin siirtyä katsomaan musavideot sinne missä ne toimivat. Sääli ja valitettavaa, sillä esim. Open Officella olen tehnyt hommia paljonkin. Hyvää kesää.
[/quote]
Saman ongelman kanssa taistelin aikani kunnes sain ahaa elämyksen tutkittuani mikäFlash versio minulls oikein. Kas kummaa Flash oli mallia WinXP, miksi ?
Kun asensin Ubuntun niin asennus kysyy että tuodaanko tietoja XP:n puolelta, olin tietysti valinnut kaikki tuotavaksi, ja muuta ei tarvittu sieltä löytyi kummallisia muitakin juttuja jotka kaatoivat Ubuntun. No tein uuden asennuksen niin että en tuonut XP:n puolelta muuta kuin omat tiedostot kansion. Tämän jälkeen Flash 10.0 asentui kunnolla, emolevyn äänikortilla toimii YLE-areena hienosti ja SoundBlaster PCI128:n kautta samanaikaisesti hami streamer. joten pienestä oli kiinni koko hommeli.
WindowsXP on oikeastaan siksi toisena vaihtoehtona käytössä että Radioamatöörikäytössä ei kaikkea saa vielä Linux versiona, radion ohjaus etc.
73's de Kari oh2bne