Pitääpä ihan moderaattoreiden puolesta sanoa, että sulla on mennyt herne nenään aika heppoisin perustein.
Tylystä kohtelusta voi, saa ja joskus jopa pitää huomauttaa, mutta minä en kyllä nähnyt mitään erityistä sinuun tai viesteihisi liittyvää "tylyyttä".
Mitä tarkoitat viestilläsi?
Viestit poistin, koskivat levykkeiden vientiä kirjastoihin ja mitä ja mitenkä saa tulostettua niihin tarvittavat materiaalit. Kas kun on tähän ikään nähnyt ja kuullut mitenkä asiakasta palvellaan ja millä lailla keskustellaan tuntui hiukan oudolta Herra Kurpan tekstit.
Itse olen suht tuore Ubuntun käyttäjä ja paljon olen tyhmiä kysellyt tällä foorumilla ja haluaisin muistuttaa kuitenkin, että Risto on kirjoittanut erittäin huomattavan määrän vastauksia ongelmiin, kuten tässäkin topicissa ja tehnyt muutenkin mielestäni erittäin vakuuttavaa moderointia esim. juuri Riston itsensäkin "mainostama" topic
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=7612.0En tiedä oletko sattunut lukemaan kyseistä osiota ennen Riston peukalointia, mutta kyseessä oli kuitenkin varmaan lähemmäksi 10 aloittelijan neuvoihin liittyvää stickyä, jotka olivat pursunneet jo melkosekavaksi, sekä erittäin huomattava määrä kirjoituksia esim. pelkästään aloittelijoiden alueella. Ristolta on kyllä lipsahtanut mielestäni aika hupaisa typo vastaukseesi, mutta takuuvarmasti tahattomasti ja näitähän sattuu välillä kaikille
Tosiaankin olen tuore Ubuntun käyttäjä ja väittäisin, että tämä kyseinen foorumi on paras suomalainen tietotekniikkaan liittyvä foorumi ja tosiaan uutena ja tyhmänä käyttäjä arvostan Riston ja tietysti muidenkin moderaattoreiden, sekä aktiivisten linux käyttäjien sitkeää halua auttaa aloittelijoita ja itse ainakin toivon, että linuxit saisivat enemmän jalansijaa käyttöjärjestelmistä. Ne nimittäin todellakin ovat vaihtoehtoja esim. MS tuotteille. Toivottavasti et hylkää Ubuntua näin pienen takia.
Eli Kiitokset aktiivisille auttajille täällä ja toivoisin myös, että kaltaiseni noviisit ei tuomitsisi heitä ihan lonkalta. Uskomattoman siivoja kommentteja siihen nähden, että monia jo läpikäytyjä aiheita ilmestyy tuon tuosta tänne. Valitettavasti olen siihen itsekin syyllistynyt ja niihin vastaaminen on takuuvarmasti aina turhauttavaa.
Pahoittelen Offtopicia, mutta oli vain pakko kommentoida ja puolustaa auttajia.