Sanoisin että ihan ok palvelua liikkeestä kun vastuu ei oikeastaan heille edes kuulu tai no kuuluu, mutta maahantuojan armoilla aika pitkälti ovat ja jos kouraan tuupataan mielestäni aika laadukas paketti mukaan, niin ei mielestäni kyllä kannata alkaa rähjäämään asiasta vaikka hiukan käytetty olisi, mutta toki tuo lähetin pitäisi mukaan saada. Jos haluat uuden tuotteen niin senkin varmaan saa kun neuvottelee (luultavasti välirahan kera), mutta itse olisin tyytyväinen. Heidän ei ole nimittäin pakko antaa sinulle yhtään mitään, vaan vänkäämällä varmasti joudut odottelemaan maahantuojan ilmoitusta, mutta tapaus kuulostaa siltä, että myyjä halusi parantaa liikkeen mainetta tuolla teolla?
OT: Itse ostin tuon ps3:n verkkokaupasta ja toimitus viivästyi todella pitkäksi ja lopulta kun värkki tuli kotia, niin huomasin sen olevan karsitumpi malli mitä olin tilannut. Meinasihan siinä käpy palaa kun toimituksessa kesti ja vielä väärä tuotepaketti, mutta rauhoittelin itseäni ja lähetin sähköpostin missä ilmoitin että voisinko saada jälkitoimituksena puuttuvat tuotteet/oheislaitteet ja ilmoitin, että minua ei haittaa vaikka laitteen virallisen mallin laatikkoa saa ja vähemmällä pääsee kumpikin osapuoli. Mainitsin samassa tuotenumerot joiden itse epäilin sekaantuneen ja vastaus tulikin pian, jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja ilmoitettiin, että puuttuvat sälät on lähetetty. Olin kovin positiivisesti yllättynyt, että sekaannusta ei tarvinut alkaa todistelemaan mitenkään.
Pointtina siis, että asiallisella suhtautumisella saa yleensä hyvää palvelua. Rähjäämällä myyjälle ei varmasti saa