Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Noin kymmenen kertaa olen ihmetellyt. miksi KDE-porukka touhuaa versiota 4 sen sijaan että laittaisivat 3-versiot kuntoon.
Lainaus käyttäjältä: fossiili - 17.02.08 - klo:18.44Noin kymmenen kertaa olen ihmetellyt. miksi KDE-porukka touhuaa versiota 4 sen sijaan että laittaisivat 3-versiot kuntoon.Miksi MS touhuaa versioita 95, 98, ME, XP, VIsta, 7 sen sijaan että laittaisivat 3-versiot kuntoon
Noh noh lapset. Mikkisoftan puolustukseksi on sanottava että aikaansa nähden MS-Dos ja win3.11 olivat varsin mainioita tekeleitä
Ai? AmigaOS pieksi nuo mennen tullen.
LainausAi? AmigaOS pieksi nuo mennen tullen.Se että A on ehkä parempi kuin B, ei kait tarkoita välttämättä sitä että B olisi huono?
Tuosta tuli mieleen, että onkohan ainut graafinenliittymä mitä en ole koskaan kaatumaan juuri Amigalla, vai onko aika kullannut muistot. Ei ainakaan tule mieleen mitään pahaa jäätymistä.
Noh noh lapset. Mikkisoftan puolustukseksi on sanottava että aikaansa nähden MS-Dos ja win3.11 olivat varsin mainioita tekeleitä En ota kantaa kuka niiden eteen sitten sen työn oikeasti on tehnyt.
Lainaus käyttäjältä: E.K.Virtanen - 17.02.08 - klo:21.33Noh noh lapset. Mikkisoftan puolustukseksi on sanottava että aikaansa nähden MS-Dos ja win3.11 olivat varsin mainioita tekeleitä En ota kantaa kuka niiden eteen sitten sen työn oikeasti on tehnyt.Joskin en keksi mitään tuon aikaista käyttistä joka olisi paskempi kun nuo Amigalla ja Makkosella mentiin vuosia edellä.
Amigassa ja Macissa oli hienoja ominaisuuksia, mutta Amiga painottui liiaksi pelikoneeksi [...]
Aika hienosti tämä jengi käänsi keskustelun metsään. Mitä ihmeen tekemistä ikiaikaisella Amigalla on "Ubuntu on huono käyttis" - teeman kanssa? Minä sen sijaan ihmettelin KDE:n heikkouksia. Olen luullut, että vika on minussa, onko vai olisko vielä 3.... KDE versioissa parantamisen varaa? En ole kokeillut Kubuntua. Toimiiko sen KDE varmasti?
Huono otsikko. Ubuntu & kubuntu on hieno ja helppo käyttis. Gnomella sekä KDE:llä. Kehuja aina pitää olla.