Kirjoittaja Aihe: AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.  (Luettu 107686 kertaa)

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
AOv4.00+, Lautapelejä suomi nettiin.
« : 10.05.15 - klo:19.56 »
Panssaroitu jalkaväki,


 :)  :)  :)  :)  :)

Minä olen valinna, tämän 0 - 3 peliä aina yhdessä vuodessa kehittely vauhdin lautapelisivustolleni, ja nyt on tänä vuonna tarkoitus, esitellä, kaksi peliä tämä "PANSSAROITU JALKAVÄKI" ja myös "METEORI PILOTIT 2312" , viime vuonna valmistui peräti 9 klassikko lautapeliä ja 1 oma lautapeli.

Elikkä, olen valinnut, että, tämä minun "Panssaroitu Jalkaväki" on minun ensimmäinen sotalautapeli jonka esittelen sivustollani.

Peli on Euroopan alueella olevien panssari joukkojen sotaa, pelissä on vuodet 1935 - 1985, joista voi valita 5 vuoden välein eri aikakauden, jokaisella aikakaudella on omaa asetta mukana.

Eli, pelissä on eri aikakausia joilla on sitten oman aikakautensa aseet.

Ensin pelissä valitaan pelivuosi, valittavana ovat seuraavat vuodet -
1935, 1940, 1945, 1950, 1955, 1960, 1965, 1970, 1975, 1980, 1985.

Jokaisella vuodella on sitten aina eri aseita käytössä, alkaen vanhasta kivääristä, päätyen 80 luvun huippu rynnäkkö panssareihin ja helikoptereihin ja ilmatorjunta ja panssaritorjunta ohjuksiin.

Alan kirjaamaan, nyt syksystä tätä ketjua lisää, pidän vielä kesälomaa foorumeilta vähän aikaa, hyvää kesää myös kaikille muille foorumin käyttäjille.

linkki peleihini - www.lautapelisivusto.com

--
« Viimeksi muokattu: 15.04.16 - klo:01.42 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5777
    • Profiili
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #1 : 10.05.15 - klo:20.25 »
Pakko kysyä että miksi sinun pitää päästä ylläpitämään tekemääsi aiheketjua?

Miksi normaali käytäntö ei toimi. Eli teet ketjun ja kirjoitat siihen jos on jotain lisättävää. Siis niin kuin kaikilla foorumeilla homma toimii.

Kysymys erityisesti siinä mielessä, että sinulla näyttää olevan ihan oma foorumi pystyssä sivuillasi.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #2 : 10.05.15 - klo:20.29 »
Hei,

Olen hieman vanhempi, olen 45 vuotinen tänä vuonna, 5 vuotta ja 50, minulla alkaa jo touhut hieman hidastua.

Minä vaan tahdoin varmistua että voin huoleti laittaa sitten tänne foorumille näitä lautojani ?

Tässä on kuvakaappauksia laudoistani - http://www.donsaro.fi/lautapelisivusto/index.php?sivu=sivustosta_kuvaa

Minä sitten tulen tänne foorumille, kiitos teille, toivon että onnistun hienoja lautoja rakentamaan suomi nettiin.

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

Storck

  • Vieras
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #3 : 10.05.15 - klo:20.31 »
Minä vaan tahdoin varmistua että voin huoleti laittaa sitten tänne foorumille näitä lautojani ?

Johan niitä olet vuosia laittanut.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #4 : 20.05.15 - klo:22.32 »
Joo,

Kiitos, kun saan olla projektin kanssa täällä linux foorumilla, olen siis täysin linux harrastelija, en käytä mitään win kamaa projektissa, kun koodaan taikka piirrän, videot on vähän testii, mutta, kattoo niitä kun oppii paremmin.

Minä sitten olen päättänyt ensi elokuussa varmaankin viettää ekat linja pelit, monin peleiksi.

Minä lisään tässä kesän aikana ominaisuuksia ja uudelleen kirjoitan vähän nopeammaksi koodia ja grafiikkaa kehitän myös.

Minä en sitten varmaankaan ennen ensi syksyä sen enempää tässä kirjoittele, vain pieniä tilanne katsauksia kait.

Minä tänään laitoin esim. nämä seuraavat toimimaan -

4K tuki näytöille.
5K tuki näytöille.

Nuo on aika isot appletit jo, käytin pientä kikkaa, en ihan tarjoa, 4K taikka 5K tarkkuutta, tuo peli pinta ala on kyllä se 4K ja 5K ruudulla, mutta, minulla on taustabufferi, niin, vaakapixelit tuplana, aina kun vaaka resoluutio on yli 2560 px.

Eli tuo 4K on sitten 1920 x 2160 px.
Eli tuo 5K on sitten 2560 x 2160 px.

Mutta, ruudulla ne skaalataan 4K ja 5K fullscreen.

Ihan kiva kun taitaa toimia, itselläni ei ole kyllä kuin FullHD näyttöjä muutamat, tässä, jos ei toimi, niin, korjataan sitten myöhemmin.

:)
« Viimeksi muokattu: 21.05.15 - klo:00.51 kirjoittanut Don Särö »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #5 : 21.05.15 - klo:22.26 »
4K ja 5K,

Tarkennan vielä.

Minä tänään laitoin tuon 4K ja 5K lopulliseen muotoon.

4K on ruudulla fullscreen 4K, mutta, pixeli tason tarkkuus on vain 1920x1080, eli tuplapixelit ruudulla full screeniin.
5K on ruudulla fullscreen 5K, mutta, pixeli tason tarkkuus on vain 2560x1440, eli tuplapixelit ruudulla full screeniin.

Lisäsin tuon tuplapixeli toiminnan myös nyt tänään y akselille.

Nyt on hieno ja hyvä. :)
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 895
    • Profiili
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #6 : 22.05.15 - klo:16.29 »
4K ja 5K,

Tarkennan vielä.

Minä tänään laitoin tuon 4K ja 5K lopulliseen muotoon.

4K on ruudulla fullscreen 4K, mutta, pixeli tason tarkkuus on vain 1920x1080, eli tuplapixelit ruudulla full screeniin.
5K on ruudulla fullscreen 5K, mutta, pixeli tason tarkkuus on vain 2560x1440, eli tuplapixelit ruudulla full screeniin.

Lisäsin tuon tuplapixeli toiminnan myös nyt tänään y akselille.

Nyt on hieno ja hyvä. :)
Avaisitko tätä hiukan.
Miten nämä on 4K ja 5K?

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3028
    • Profiili
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #7 : 22.05.15 - klo:16.39 »
Näytön resoluutiota eli pixelien määrää.
http://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolution

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 895
    • Profiili
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #8 : 22.05.15 - klo:17.18 »
Näytön resoluutiota eli pixelien määrää.
http://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolution
Kyllä tuon ymmärsin, mutta miten 1920x1080 on 4K?

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3028
    • Profiili
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #9 : 22.05.15 - klo:17.34 »
Näytön resoluutiota eli pixelien määrää.
http://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolution
Kyllä tuon ymmärsin, mutta miten 1920x1080 on 4K?

Kuten Särö sanoi, hän on laittanut tuplapixelit 4K:hon. Eli kaksi vierekkäistä pixeliä ovat samoja, mutta mitä järkeä kyseisessä on niin sitä en todellakaan tiedä. Pitäähän nykykoneen tehot jotenkin saada käytettyä.  ;D

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #10 : 22.05.15 - klo:17.40 »
Hei,

Minulla on tuo Java koodi, niin, ilman videorammia, tämä tekee grafiikan piirtämisestä aika hidasta, mutta, se ei sitten lämmitä edes ihan hitaimpia ja vanhimpia laitteita, niin, kovin.

Minulla oli se AOv1.00+ silloin 2009 - 2012, niin, tuolla mainitsemallasi video kiihdytys tuella, tämä nykykoneen tehot, mutta, se valitettavasti käräytteli hitaampia koneita aika ajoin. :( ainakin 2 tietokonetta 2009 - 2011.

Tämä nykyinen ratkaisu on sellainen että sen kuuluisi toimia kaikissa ohjeistuksen mukaisissa koneissa. :) ja myös hitaammissakin :) Esim. Java4K ohjelmat ovat tällä tavalla mitä tämä minun AOv4.00+ on.

@jtkone
Minulla on peli alueen pinta esim. 4K, mutta tuplabufferi jota piiretään 3840x2160 on vain 1920x1080, kyseessä on nearest_neighbor skaalaus.

--
« Viimeksi muokattu: 22.05.15 - klo:17.47 kirjoittanut Don Särö »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 895
    • Profiili
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #11 : 22.05.15 - klo:19.55 »
Kuten Särö sanoi, hän on laittanut tuplapixelit 4K:hon. Eli kaksi vierekkäistä pixeliä ovat samoja, mutta mitä järkeä kyseisessä on niin sitä en todellakaan tiedä. Pitäähän nykykoneen tehot jotenkin saada käytettyä.  ;D
@jtkone
Minulla on peli alueen pinta esim. 4K, mutta tuplabufferi jota piiretään 3840x2160 on vain 1920x1080, kyseessä on nearest_neighbor skaalaus.

--


OK. Ehkä ymmärsin ehkä en.

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3028
    • Profiili
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #12 : 22.05.15 - klo:20.11 »
OK. Ehkä ymmärsin ehkä en.

Käytännön esimerkki Gimpillä:
Alkuperäinen kuvan koko on (VGA) 640x480 sitten valitset Gimpistä toiminnon kuva->skaalaa kuvaa 1280x960 interpolaatio:ksi merkitset lineaariseksi.

Esimerkin voi kertoimellisesti tehdä kuvan pikselimääräksi 24x24 -> skaalata 192x192 pixelinkuvaksi. Se näyttäneen suurinpiirtein samalta kuin alkuperäinen kuva Näytä->Suurenna 800%:ksi.


HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #13 : 27.05.15 - klo:16.15 »
Hei,

Laitoin itseni Twitter palveluun, en ihan kaikkea palvelusta ymmärrä, mutta, kait sitä nyt sitten lautapeli harrastelijakin voi käyttää.

Minä olen Twitter palvelussa "Hannu Särö" niminen, eli, ihan omalla nimelläni. :)

Laitan lautapelisivuston uutiset, tuohon Twitteriin ja sitten omaan uutiset osiooni lautapelisivustollani. :)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #14 : 28.05.15 - klo:06.51 »
Twitter,

Nonni, minä sitten osasin laittaa sellaisen "seuraa @hannusaro" tweet buttonin, tuonne lautapelisivustolle.

Tweet button on siinä vasemman reunan valikko buttoneitten alle mukavasti. :)

Sinne sitten vain seurailemaan. :)

Täällä voi valita tweet seuraa @hannusaro - http://www.lautapelisivusto.fi

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #15 : 30.05.15 - klo:13.56 »
Hei,

Minä tässä laitan tämän Ilmojein pilotit 1917, tämän hetken valmiit laudat, en tällä hetkellä tiedä enää mitä vaihtaa.

Kenties jotakin reuna kankaan kirkkautta taikka himmeyttä pitää vielä muuttaa, mutta, julistan taas kerran valmiiksi, niitä voi testata tutussa osoitteessani, lautoja on 5 ja ne latautuu satunnaisesti, joka eri käynnistys kerta. :)

Tässä videogif, kuva on vähän suttuinen, kuva on vain 256 color, peli on sitten 32bit - http://www.bittipankki000.fi/videot/videogif_024.gif

Pelin kulku näyttää paremmalta, mitä nämä 256 color kuvat.

:)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Hei, olen lautapeli indie, täältä helsingistä.
« Vastaus #16 : 07.06.15 - klo:19.54 »
Hei,

Minulla on nyt sitten taas ihan uutta ja parempaa grafiikkaa laudoissa.

Minä pienensin lautakokoa pikselimääräisenä, aikaisemmat olivat 756x756 ja 892x756, nyt on uudet lautakoot 725x725 ja 855x725 pikseliä.

Lisänä otin voimakkaampia värejä käyttöön, tämä tietää varmaankin räikeämpää näyttöä, ainakin minusta, esim. ilmojein pilotit 1917 peli on parempi näin, tosin yhä se city lauta on vähän arkinen ja harmaa, mutta, nämä 4 muuta ip1917 pelin lautaa onnistui nyt paremmin.

Eli, lautakoot ja värit räikeämmiksi.

Tervetuloa testaamaan - http://temp4323.dy.fi

Minä siirryn kesälomalle ja kirjoittamaan tämän AOv4.00+ muuttujat static muotoon, ja vielä lisänä laitan ohjelman 3 Threadiin, ja jokaiseen oman minimi sleepin, yhteiskäyttö on 95% ja toimii vain usean cpu coren prosessoreitten kanssa, nämä 3 Threadia ovat "pelien koodin thread" - cpu 30%, "grafiikan piirron thread" - cpu 55%, ja "modeemi pakettien thread" - cpu 10%.

Lisänä kirjoitan kesälomalla palvelinohjelman peleilleni, hyvää kesää ubuntu foorumin väelle, minä sitten jatkan uusilla jutuilla syksyllä.

--
« Viimeksi muokattu: 07.06.15 - klo:19.58 kirjoittanut Don Särö »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
AOv4.00+, Panssaroitu Jalkaväki.
« Vastaus #17 : 06.08.15 - klo:18.45 »
Panssaroitu jalkaväki,



 :)  :)  :)  :)  :)

Minä hieman jo alan suunnittelemaan tätä PJ peliäni, minä vielä hieman joudun opettelemaan open librea, laitan sellaisen pdf fileen sitten kohta, tuohon ekaan viestiin.

Tässä peliin tulevaa aseistusta - Nämä ovat yksiköitä joita pelissä on, ne eivät sisällä enää sitten mitään tarkempaa yksittäistä asetta.

Pelissä on kolme aikakautta jaettuna 1935 - 1985, ( 2MS, KS ja MD ).

2MS = Toinen maailmansota.
KS = Kylmä sota.
MD = Moderni sota.
Yksiköt ovat jokaisessa hieman erillailla ja eri tehoilla, ja kaikki yksiköt eivät vielä ole 2MS ajanjaksossa.


Yksiköt -

Jalkaväki -
Pistooli.
Kivääri.
Konepistooli.
Rynnäkkökivääri.
Konekivääri makuulla, keskiraskas.
Konekivääri jalustalla, raskas.
Olalta ilmaan ohjus.
Jalustalta ilmaan ohjus.
Olalta panssarintorjunta ohjus.
Jalustalta panssarintorjunta ohjus.


Joukkojen liikkuminen -
Hevonen.
Auto.
Rekka.
Puolitelavaunu.
Panssaroitu miehistön kuljetus telavaunu.
Panssaroitu miehistön kuljetus 4 rengasta.
Panssaroitu miehistön kuljetus 6 rengasta.
Panssaroitu miehistön kuljetus 8 rengasta.


Tykistö -
60mm kranaatinheitin, kevyt.
80mm kranaatinheitin, keskiraskas.
120mm kranaatinheitin, raskas.
200mm raketinheitin.
320mm raketinheitin.
120mm tykki.
150mm tykki.
200mm tykki.

Panssari aseet -
40mm Panssaroitu auto.
70mm Panssarivaunu kevyt.
100mm Panssarivaunu keskiraskas.
120mm Panssarivaunu raskas.
70mm Rynnäkkötykki keskiraskas.
100mm Rynnäkkötykki raskas.
120mm Panssaroitu tykistö keskiraskas.
150mm Panssaroitu tykistö raskas.


Helikopterit -
Kuljetus kopteri kevyt.
Kuljetus kopteri keskiraskas.
Kuljetus kopteri raskas.
Tiedustelu kopteri kevyt.
Tiedustelu kopteri keskiraskas.
Taistelu kopteri kevyt.
Taistelu kopteri keskiraskas.
Taistelu kopteri raskas.


Jatkan listaa vielä lisää myöhemmin..

Minä sitten olen valmis vastaanottamaan vinkkejä ja toiveita mitä aseita haluatte nähdä pelissä ja mitä tapahtumia.

:) :) :) :) :)

linkki peleihini - www.lautapelisivusto.com

--
« Viimeksi muokattu: 10.08.15 - klo:00.52 kirjoittanut Don Särö »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Panssaroitu Jalkaväki.
« Vastaus #18 : 15.08.15 - klo:07.49 »
Hei,

Twitter : hannu särö - https://twitter.com/HannuSaro
Facebook : hannu särö - https://www.facebook.com/profile.php?id=100010034440179

Olen laittana, sekä twitter että facebook palveluihin, käyttäjätunnukset joissa voi seurata sivuston kehittelyjä.

Minulla on tänä syksynä tarkoitus laittaa 2 uutta lautapeliä -

Meteori pilotit 2312
Panssaroitu jalkaväki

Lisänä kytken linjapelit, täällä voi testaa - http://www.lautapelisivusto.com

:)

--
« Viimeksi muokattu: 15.08.15 - klo:07.58 kirjoittanut Don Särö »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: AOv4.00+, Panssaroitu Jalkaväki.
« Vastaus #19 : 23.08.15 - klo:18.10 »
Shakki - Neljä Kuningasta 12x8,

Hei, laitoin nopean bonus pelin linjalle, pidän sitä ainakin tämän vuoden, pelissä on neljä kuningasta, 12x8 shakki laudalla, kun saat yhden kuninkaan shakki mattiin, voitat pelin.



Peliä voi pelata yhdellä päätteellä, bugit voi raportoida, minun omalle foorumilleni, peli on ihan uusi, en vielä ole peli testannut täydellä käyttäjä kannalla.

jee, :)

--
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--