Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Lainaus käyttäjältä: arijoutsi - 11.12.07 - klo:09.41Saakos tuota avant-window-navigatoria asennettua KDE:en.Se tosin tarvii compizin tai berylin. Compiz ainakin sotkee virtuaali työpöydät eikä muutenkaan ole täysin yhteensopiva kden kanssa. Beryli on taas vaikeampi asentaa...
Saakos tuota avant-window-navigatoria asennettua KDE:en.
Configure ei mennyt avantissa läpi. Pitää perehtyä myöhemmin. Kyllä toi compiz-fusion openSUSEssa ja KDE:ssä toimii hienosti. Myös virtuaalityöpöydät.
Tässä minun windows työpöytäni:http://www.oilcomputer.org/mywindowsdesktop.jpg
Jos saan kysyä niin onko sulla joku 30" lätty käytössä?
ei... kolme X 20" wide
Püha müristus! Nappaapa joskus työpöydästäsi (siis siitä fyysisestä) digikuva ja heitä jonnekin. Kiinnostaisi nähdä, miten kolme 20" leveää TFT-näyttöä saa mitenkään aseteltua niin, etteivät niskat taitu tietokonetta käytettäessä. Minulla ei riittäisi pöytätilakaan!
Lainaus käyttäjältä: SuperOscar - 16.12.07 - klo:12.22Püha müristus! Nappaapa joskus työpöydästäsi (siis siitä fyysisestä) digikuva ja heitä jonnekin. Kiinnostaisi nähdä, miten kolme 20" leveää TFT-näyttöä saa mitenkään aseteltua niin, etteivät niskat taitu tietokonetta käytettäessä. Minulla ei riittäisi pöytätilakaan!Joo pöytäkaupoille mun piti lähteä ensimmäisenä ku sain ne... kuvaa ei nyt oo ku tosta digikamerasta hajos tarkennus ja kännykällä en kehtaa paljo näpsiä...mutta maanantaina kaveri tulee käymään nii eiköhä sillo viimestää joku kuva irtoa... metri ja 37cm on tämä leveä kuitenkin (vertailun kannalta esim 32" taulu telkkarin on leveydeltään noin 90cm)
Tuli ostettua uusi näyttö niin on kuvankaappauksellakin kokoa
Pitkästä aikaa uutta.