Moi!
Onko sivuston etenemisestä kuulunut mitään? Jos projekti junnaa edelleen paikallaan, niin voisin auttaa pikkuisen (en paljoa, koska olen kiireinen, mutta ainakin voin tarjota mielipiteitäni ja pientä kirjoitusapua ym)
Olen touhunnut Wordpressin kanssa paljon, ja toki perusskillit löytyy HTML- ja CSS-kielistä.
Itse sivusto
Minusta itse sivusto on oikein hyvä! Mitä enää odotellaan, ei muuta kuin julki vaan! Tässähän on uusin Ubuntukin jo julkaistu, niin sen jälkimainingeissa sivusto nopeasti pihalle, ennenkuin vanhenee yhtään lisää. Siellä saattaa vielä olla jonkin verran virheitä (ja onkin), mutta ne kerkiää korjata julkaisun jälkeenkin, eiköstä vaan?
Blogi
Mun mielestä ei kannata ajatella, että blogin päivitystahti olisi 2-7 kertaa viikossa. Realistisempaa on ajatella, että päivitystahti olisi 2-4 kertaa kuussa...
Blogiin kirjoittamisen saisi pidettyä aktiivisena siten, että sopisi kirjoitusvuorot kaikkien halukkaiden kirjoittajien kesken vaikka muutamaksi kuukaudeksi eteenpäin. Lisäksi kuka tahansa saisi kirjoittaa sinne sekaan, jos ideaa löytyy.
Kannatan noin muuten rentoa ja vapaamielistä linjaa blogin suhteen, ja Quantalin ehdotus oli hyvä. Minua ainakin kiinnostaa kuulla että millaisiin erilaisiin asioihin Ubuntua käytetään Suomen maassa.
...niin, ja olen siis itse valmis kirjoittamaan jotain Ubuntun luovasta käytöstä: musiikki- ja multimediatyöskentelystä, tai ainakin kuvankäsittelystä ja sensellaisesta.