Kyllä se katotaan aika paljolti sellaiseksi lainkin osalta. Jos liityt vaikka rasistiseen facebookryhmään tai rekisteröidyt rasistiselle foorumille niin sitä kyllä käydää läpi tarkkaan että miksi niin teit. Olet ottanut osaa ubuntun kommuuniin ja kuulut siihen.
Jos kirjaudun rasistiselle foorumille, jotta voisin kritisoida siellä rasistisia käyttäjiä tekeekö se minusta rasistin tai tämän rasistisen "kommuunin" jäsenen? En ainakaan itse näe näin.
Siis sä et halua edes yrittää kasvattaa niitä muiden distrojen suosiota kun kannat oman panoksesi ubuntun kommuuniin joka taas kerää lisää porukkaa ubuntulle kun voidaa kattoa että siellä on kaikki muutkin.
Ei ole kyse distrojen suosiosta vaan foorumeiden. Se, että täällä monet käyttää esimerkiksi Arch Linuxia ja puhuu siitä täällä lisää varmasti enemmän Archin käyttäjiä kuin se, että puhuisimmen siitä suomenkielisellä Arch Linuxin foorumilla, jota seuraa kymmenkunta ihmistä ja jotka käytännössä kaikki on jo ennestään Archin käyttäjiä. Ja edelleen, en puhu varsinaisesti täällä Ubuntusta tai Archista vaan "Linuxista" yleensä.
Sä liityit tänne koska koit että täällä saa eniten keskustelua kuin missään muualla. Vaikka et ubuntua käyttäisi niin sanotko että et kuulu tähän kommuuniin vaikka täällä haluat jutella?
Tämä on minulle foorumi kaikkien muiden joukossa, kirjottelen tänne satunnaisesti (0,188 per päivä), en koe mitään suurta koheesiota muiden jäsenten kanssa eli en kuulu tähän kommuuniin
Myönnät itsekkin että et usko että olisit ainoa yksilö tuossa. Joten yleistäminen on täysin pätevää.
Täällä on 12298 rekisteröitynyttä käyttäjää, en usko että tätä ketjua lukee kuin muutama kymmen ja niistä ehkä muutama ajattelee samalla tavalla ja vielä harvempi sanoo näin olevan. Muutaman prosentin näkemyksen yleistäminen on kohtuutonta.
Miten idioottimaisuus liittyy nyt fanaattisuuteen? Sanoinko mä tai joku muu että sä kutsut fanaatikkoja idiooteiksi? Fanaattisuus sisältää senkin että sitä saarnaa samasta asiasta joka paikassa missä on.
No kyllä pitää olla aika käsittämättömän tyhmä, jos sotkee oman fanaattisen näkemyksensä jokaiseen asiaan. Mitä ihmettä Canocial liittyy Nvidian uuden näytönohjaimen grafiikkapiirien kellotaajuuksiin? Niin, ei mitenkään - sen takia Canocialia vastustavakin fanaatikko pysyy niissä hiljaa.
Ja missä kohtaa mukamas en ollut kriittinen itseeni? MIllä tavalla mun pitäisi olla kriittinen itseeni?
Harkitsemalla muitakin vaihtoehtoja kuin sitä mikä ensimmäisenä tuli mieleen. Miksi päädyit siihen tulokseen, että ketju suljetiin sinun Canocial vastaisuutesi takia, eikä esim. sen takia, että siellä puhuttiin ns. paskaa? Itsekritiikki on omien näkemystensä purkamista, on olemassa enemmän kuin yksi vastaus ja sinun ei ole aina oikea.
Sinun tavasta ilmaista tätä "kritiikkiä" Canocialia kothaan en jaksa kommentoida. Sen ongelmallisuuden pitäisi olla triviaalia kaikille. Jätän tämän nyt tähän, koska ei tämä mihinkään tule johtamaan, suosittelen samaa sinulle. Eikö kahden ketjun sulkeminen tuo viestiä esille tarpeeksi selvästi?