(Kuule PandaKarhu, jos sinulla on asiallista sanottavaa, ja sitä mielestäni sinulla
on ollut, se menee huomattavasti paremmin läpi, kun et yritä väen väkisin nostaa kaikkien aggressioita pintaan. Silloin tulee vain noita trollaussyytteitä. Mutta silläkin uhalla että kissanpennut nyt takiani kuolevat:)
Jatkossa voisivat julkaista vain näitä LTS versioita ubuntusta! (ei menis ihmisiltä hermot, eikä sormet suuhun)
Debianhan toimii noin. Silloin syyte kuuluu ”kaikki ohjelmat ovat jo julkaisuhetkellä ikivanhoja eikä koskaan tule ajantasaista versiota siitä-ja-siitä”.
Eri jakeluja on mm. siitä syytä, että jokainen käyttäjä voi valita mitä haluaa. Vakautta arvostava käyttää joka tapauksessa Ubuntun LTS-versioita – lataussivullahan on aina tehtävä valinta LTS-version ja tuoreen version välillä – tai Debiania, uusinta uutta haluavat voivat mielensä mukaan kokeilla, toimiiko tuorein versio.
Itse olen ollut 9.10:een (tosin Kubuntuun, en varsinaisesti Ubuntuun) äärimmäisen tyytyväinen. Uuden version tulon jälkeiset valitukset ovat minusta turhan usein sitä, että on itse sössitty ja syytetään jakeluversiota.