Heh - minusta "paras käyttis" on pitkälle makuasia [jos unohdetaan win-turva-aukot].
Se, mitä koneella tekee tai haluaa tehdä ratkaisee eniten ... itse olen mieltynyt reilun kuukauden jälkeen Ubuntu Linuxiin, etten ole wintoosaa käyttänyt kuin joitain kuvia skannatessani -> siinä [XP] ei sitten juuri olekaan muuta asennettuna
... etsiskelin aikani ajuria ja ajauduin sivulle, missä skannerini oli osastossa "Not supported", eli koneessa on sitten ainakin toistaiseksi myös w.
Jos joskus innostun hankkimaan uudemman skannerin, sen tulee ehdottomasti olla 101% Linux-yhteensopiva. Pikkuisen mieltä raastaa, että skannatessa wintoosaan -> kuvien tallennus USB-palikalle -> boottaus Ubuntuun ja töihin ... no, köyhän on oltava nöyrä, kuten vanha viidakon sanonta mainitsee.
Muuten - onko kellään tämän vahingossalukevalla tietoa Ubuntun kanssa yhteensopivista WLAN-vermeistä ? Lähin tukiasema on näköetäisyydellä, joten olen harkinnut vakain tuumin -> työnantajani tarjoaa myös ilmaisen yhteyden ! Sitten tosin ei kannata juurikaan vierailla ns. rietta-alan sivuilla, näkyvät lokissa ja luulevat minusta, hurskaasta ja yksinkertaisesta miehestä, vaikka mitä.