Arorasta on kaavailtu oletusselainta seuraavaan Kubuntu-julkaisuun. Siihen mennessä on Aroraan jo luvassa oikeakin adblock. Versioiden 0.7.0.1 ja 0.8.0 välillä Arora on parantunut paljon ja nopeuttakin on tullut lisää, mutta ihan vielä se ei kata pääselaimen tarpeita. Tuossa testatessa 0.8.0 kaatui useamman kerran, ei lataa yhtä sivustoa ollenkaan, eikä oikein hanskaa kaikkia sivujen varmenteita. Vaikka Arora on minulla testeissä Firefoxia nopeampi, niin verkkosivujen renderöinti ja scrollaus ei ole yhtä sulavaa kuin Firefoxilla.
Arora vaikuttaa hyvinkin lupaavalta, kehittyy kovaa vauhtia ja on jo melkein siinä pisteessä, että sitä voisi tosissaan käyttää nettiselaimena.
Arora on jo oletusselain 9.10 versiossa. 0.8 versio on juuri päivitetty repoihin. (seuraavan syncin yhteydessä päivitettävissä)
Virheiden sattuessa on hyvä heittää jonkinlaista vinkkiä Aroran irkki-kannuilla
#arora@freenode
Renderöinnissä olen huomannut esim tällä foorumilla jää "viivoja" kun katselee mitä keskustelualueella tapahtuu...
Siinä suurimmat virheet mitä itse huomannut.
Toivottavasti adblock on lisäosana eikä varsinaisesti sisälletty koodiin, sillä pääpainohan koko projektilla on olla kevyt selain, eikä bloattiversio kuten FF (heidän sanojensa mukaan)