Kirjoittaja Aihe: Arora-selain  (Luettu 20845 kertaa)

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #20 : 24.07.09 - klo:18.59 »
Ei ole asennettu Windowsin shockwavwe eikä Firefoxia. Tässä kuvakaappaus http://i111.photobucket.com/albums/n150/minser/screenshot_001-1.png

Linux user # 406601

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #21 : 24.07.09 - klo:19.01 »
Hmmm, jostai syystä en saisi tuotua kirjanmerkkejä Aroraan, XBEL muodossa, vaihtoehtoa HTML ei valikossa ole.

Oletko päivittänyt Ubuntusi? Tänään tuli Arorasta (minulle) uudempi versio!!  8)
:o ei minulle ole tullut.

Linux user # 406601

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Arora-selain
« Vastaus #22 : 24.07.09 - klo:19.17 »
Hmmm, jostai syystä en saisi tuotua kirjanmerkkejä Aroraan, XBEL muodossa, vaihtoehtoa HTML ei valikossa ole.

Oletko päivittänyt Ubuntusi? Tänään tuli Arorasta (minulle) uudempi versio!!  8)
:o ei minulle ole tullut.

9.10 Karmicin versio päivittyi.
Muut pysynevät samassa, ellei joku Jauntyn backport-varastoon uppaa uudempaa.

Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #23 : 24.07.09 - klo:19.21 »
^ No ilmankos, minulla on Jaunty. Näkyy olevan Kubuntulle tuo Arora, ei kai sen pitäisi vaikuttaa, että käytän sitä Ubuntulla?

Linux user # 406601

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Arora-selain
« Vastaus #24 : 24.07.09 - klo:19.26 »
^ No ilmankos, minulla on Jaunty. Näkyy olevan Kubuntulle tuo Arora, ei kai sen pitäisi vaikuttaa, että käytän sitä Ubuntulla?

Ei, se on alusta-riippumatto. Qt-kirjasto.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Storck

  • Vieras
Vs: Arora-selain
« Vastaus #25 : 24.07.09 - klo:19.27 »
^ No ilmankos, minulla on Jaunty. Näkyy olevan Kubuntulle tuo Arora, ei kai sen pitäisi vaikuttaa, että käytän sitä Ubuntulla?

Hups, sori

eheh

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #26 : 24.07.09 - klo:19.58 »
^ No ilmankos, minulla on Jaunty. Näkyy olevan Kubuntulle tuo Arora, ei kai sen pitäisi vaikuttaa, että käytän sitä Ubuntulla?
Kyllä html-kirjanmerkkien tuonti minulla onnistui 9.04:n kanssa. Arora on asennettu täältä: https://launchpad.net/~mapopa/+archive/arora-stable

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #27 : 24.07.09 - klo:20.16 »
^ No ilmankos, minulla on Jaunty. Näkyy olevan Kubuntulle tuo Arora, ei kai sen pitäisi vaikuttaa, että käytän sitä Ubuntulla?
Kyllä html-kirjanmerkkien tuonti minulla onnistui 9.04:n kanssa. Arora on asennettu täältä: https://launchpad.net/~mapopa/+archive/arora-stable
No nyt onnistui kirjanmerkkien tuonti, kiitos vinkistä.

Linux user # 406601

Storck

  • Vieras
Vs: Arora-selain
« Vastaus #28 : 25.07.09 - klo:23.01 »
Joku "häikkä" iski tänään, ei saa ulostauduttua täältä foorumilta ei sitten millään. Se siitä hyvästä #edellisen jälkeen viesteistä". niitä ei ole kun et voi poistua.  Höh   :(

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #29 : 25.07.09 - klo:23.16 »
Minulla Arora0.8.0 tekee tällä foofumilla sitä, että kun klikkaa (kirjautuneena) vasemmalla nuolella edelliselle sivulle, niin tulee joka kerta tämä:



Se pieni ikkuna siinä keskellä.


gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Arora-selain
« Vastaus #30 : 28.07.09 - klo:12.27 »
Jaah, ei toimi oikein liitetiedostojen lataus foorumilla tällä selaimella.
aukeaa uuteen välilehteen Sininen kysymysmerkki?.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Storck

  • Vieras
Vs: Arora-selain
« Vastaus #31 : 28.07.09 - klo:12.30 »
Jaah, ei toimi oikein liitetiedostojen lataus foorumilla tällä selaimella.
aukeaa uuteen välilehteen Sininen kysymysmerkki?.


Laitoin Aroran lepäämään kunnes siihen tulee päivitystä - ei päässyt foorumilta uloskirjautumaan.

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Arora-selain
« Vastaus #32 : 28.07.09 - klo:13.06 »
Laitoin Aroran lepäämään kunnes siihen tulee päivitystä - ei päässyt foorumilta uloskirjautumaan.

Kappas, näinpäs on närhen asiat.
Toisaalta, itse en paina yleensä kuin vahingossa tuota "kirjaudu ulos" nappia joten ei haittaa :)
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #33 : 06.08.09 - klo:21.08 »
Tulipa asennettua Karmic Koala Kubuntu 64-bit-versio VirtualBoxiin 3.0.4.

Ensimmäinen vaikutelma Arorasta (0.8.0):  Aivan käyttökelvottoman hidas selain, johtuneeko Adblockin puutteesta vai VBoxista? Esim. Tiede-lehden sivut aukeavat Firefoxilla 3.5.2 n. sekunnissa, kun Arora tahkoaa sivun kanssa yli puoli minuuttia.


gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Arora-selain
« Vastaus #34 : 06.08.09 - klo:21.24 »
Tulipa asennettua Karmic Koala Kubuntu 64-bit-versio VirtualBoxiin 3.0.4.

Ensimmäinen vaikutelma Arorasta (0.8.0):  Aivan käyttökelvottoman hidas selain, johtuneeko Adblockin puutteesta vai VBoxista? Esim. Tiede-lehden sivut aukeavat Firefoxilla 3.5.2 n. sekunnissa, kun Arora tahkoaa sivun kanssa yli puoli minuuttia.



Itse veikkaisin tuota VBoxia syylliseksi, sillä itselläni tuo aukeaa sekunnissa.
Eikä ole mitään adblocckeja käytössä, toisaalta, vika voi olla miljoonassa pienessäm asiassa.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #35 : 06.08.09 - klo:22.09 »
Tulipa asennettua Karmic Koala Kubuntu 64-bit-versio VirtualBoxiin 3.0.4.

Ensimmäinen vaikutelma Arorasta (0.8.0):  Aivan käyttökelvottoman hidas selain, johtuneeko Adblockin puutteesta vai VBoxista? Esim. Tiede-lehden sivut aukeavat Firefoxilla 3.5.2 n. sekunnissa, kun Arora tahkoaa sivun kanssa yli puoli minuuttia.
VBoxista tai superhitaasta koneesta. Täällä Arora on merkittävästi nopeampi kuin Firefox.

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #36 : 06.08.09 - klo:22.24 »
Tulipa asennettua Karmic Koala Kubuntu 64-bit-versio VirtualBoxiin 3.0.4.

Ensimmäinen vaikutelma Arorasta (0.8.0):  Aivan käyttökelvottoman hidas selain, johtuneeko Adblockin puutteesta vai VBoxista? Esim. Tiede-lehden sivut aukeavat Firefoxilla 3.5.2 n. sekunnissa, kun Arora tahkoaa sivun kanssa yli puoli minuuttia.
VBoxista tai superhitaasta koneesta. Täällä Arora on merkittävästi nopeampi kuin Firefox.

Et ilmeisesti halunnut tahallasi ymmärtää, että testasin samalla virtuaalikoneella Firefoxia ja Aroraa. Jokaisella sivulla, jossa oli paljon mainoksia Arora on kyllä minun luonteelleni yhtä käyttökelvoton kuin IE. Voihan ongelma olla esim. virtuaaliboxin verkkoliittymässä, koska 3.0.2-versiossa siinä oli ongelmia. Tai sitten mainospalvelimet vain ovat ylikuormitettuja Madonnan konsertin takia.  ;)

Ainoa, missä se oli nopeampi kuin Firefox oli kaatumisessa, koska Firefoxia en ole saanut varsinaisesti kaatumaan kuukausiin ja Arora kämähti nurin jo kolmannella sivulla, jota testasin (Sunspider). Valitettavasti raportin lähettäminen tuostakaan ei onnistunut.

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #37 : 07.08.09 - klo:08.39 »
VirtualBoxissa (3.0.4) kannattaa näköjään verkkoliittymä vaihtaa oletuksena olevasta NAT:ista Bridged Adapteriksi, koska selainten toiminta nopeutui todella huomattavasti sen jälkeen. Aroralla Tiede-lehden sivun kokonaislatausaika tippui  kai kymmenesosaan ja on samaa luokkaa kuin Firefoxin (ilman Adblockia).

Uskomattoman paljon nuo typerät mainokset kyllä hidastavat huonosti toimivaa yhteyttä.

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #38 : 10.08.09 - klo:16.20 »
Latasin Archille. Tästä tulee minun pääselaimeni.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Vs: Arora-selain
« Vastaus #39 : 17.08.09 - klo:19.51 »
On myös näemmä toinenkin qt-webkitselain.
Eiks qt4-browser mee tähän kans?

http://img12.imageshack.us/img12/2930/32120937.jpg
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo:19.57 kirjoittanut Owdy »