Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Onko kenelläkään tilastotietoa miten foorumilaisten määrä on kehittynyt vuosien varrella.
Meillähän on kohta Ubuntu-divisioona koossa.
Minua kiinnostaa enemmän että kuinka moni meistä on vielä olemassa. Kuinka moni on vain rekannut eikä koskaan käynyt...
Heh, olen tuon jäsenlistan viimeinen
Lainaus käyttäjältä: Storck - 08.01.09 - klo:19.39Minua kiinnostaa enemmän että kuinka moni meistä on vielä olemassa. Kuinka moni on vain rekannut eikä koskaan käynyt...No, tunnuksia jotka eivät ole lähettäneet yhtään viestiä on 2591, ja 1 viestin ihmisiä 1497 (kun nyt nopeasti laskin)
Se on täytetty
Lainaus käyttäjältä: Jtkone - 09.01.09 - klo:18.27Se on täytetty Tuossa on ikävän apokalyptinen sävy
Mistä tuon vedit? Eikö edes hymiö auttanut
No kun se, joka tuon dokumentoidusti lausahti, kuoli siihen paikkaan siinä ristillä.
Lainaus käyttäjältä: SuperOscar - 09.01.09 - klo:18.58No kun se, joka tuon dokumentoidusti lausahti, kuoli siihen paikkaan siinä ristillä.Vaan mitä tapahtuikaan sen jälkeen... Nyt se vasta Ubuntu kirkon rakentaminen alkaakin - ja uskonpuhdistukset. Vai pitääkö ensin käydä läpi alkukirkon vaiheet ja painua katakombeihin