Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 09.01.09 - klo:22.06Lainaus käyttäjältä: Owdy - 09.01.09 - klo:19.59Tää Opera 10 tuntuu todella rivakalta Ok, alphahan tää vasta on mutta kauheeta kyytiä se antaa.Onko edes vakaa? Tällä käytöllä ei uskalla siitä sanoa mitään
Lainaus käyttäjältä: Owdy - 09.01.09 - klo:19.59Tää Opera 10 tuntuu todella rivakalta Ok, alphahan tää vasta on mutta kauheeta kyytiä se antaa.Onko edes vakaa?
Tää Opera 10 tuntuu todella rivakalta Ok, alphahan tää vasta on mutta kauheeta kyytiä se antaa.
No ei o kaatunu sen mitä oon käyttäny. Ei Opera ole mun ykkösselain.
Mulla toi Opera 10 on toiminu ihan moitteetta, enpäs muistakaan millon sen asensin mut kai siitä ainaki pari viikkoa on. Ihan pääselaimena Operaa käytän.
Minä tiedän ainakin täsmälleen asennushetken: Opera 10 alfa julkaistu. Taisi vain olla väärä aloittaja ketjulla, kun ei Operan fanittajia suuremmin kiinnostanut aihe silloin.
Rokki voi joskus olla mollivoittoistakin. Onko muilla ollut ongelmia Flash kilkkeen kanssa.
ohanse jo pitkään. Ite pidin sitä alkuu häiriönä mutta nyt siihen on tottunu.
Lainaus käyttäjältä: Colvile - 12.01.09 - klo:20.54ohanse jo pitkään. Ite pidin sitä alkuu häiriönä mutta nyt siihen on tottunu.Eipäs osaakaan, juuri kokeilin. Muuten kyllä ihan kiva selain, mutta ei pysty käyttämään, kun ei päivitä automaattisesti sivuja.
Kirjoita osoitekenttään opera:config niin eiköhän sieltä löydy jokin asetus tuohonkin.
Asensin eilen Operan tuoreeseen Ubuntu 8.04.1 + Admin kernel alustalle ja koneena siis Eee 901. Nyt menee kuitenkin yli ymmärryksen, kun Opera jostain kumman syystä päättääkin tahmata ihan täysillä. Sivujen avautuminen kestää ikuisuuden, jos avautuu lainkaan, vaika Firefox avaa samat sivut ongelmitta. Aiemmin Ubuntu eee 8.04.1 jakelussa ei vastaavaa ongelmaa ilmennyt.
Opera rokkaa!
Kyl mäkin voisin Operan asentaa, mutta se ei näytä olevan tuolla Lisää/Poista-valikon takana. Ja yritän nyt vältellä muualta asentamista, että voisin päivittää tän Ubuntun seuraavaan versioon ilman ongelmia.
ENGINE: 1,