@ Owdy - Kyselit leveyden sovituksen tarpeellisuudesta. Eipä sitä usein tarvitse, mutta itse otan sen joskus käyttöön lukiessani pitkiä tekstejä, joissa palstanleveys on pakotettu lukemista ajatellen liian leveäksi. Niin ja nyt on aiheen otsikko parempi
@ Salai - Vitsi muuttuu vaarallisen helposti trolliksi
Ei niin, että täällä pitäisi olla koko ajan hymyt perseessä, mutta kommentistasi noussut pienimuotoinen haloo osoittaa vitsin ehkä hieman huonoksi. Miten olisi, jos sen sijaan vastaisit samalla mitalla, kuin mitä muita tuomitset? Eli ala kehua Firefoxin erinomaisuuksia tai jotain muuta selainta tässä viestiketjussa.
Itse olen avoin kaikille vaihtoehdoille, sillä se käsitääkseni edistää kilpailua ja kehitystä. Olen sekä Firefox- että Opera-fani, ja vähän kai tykkään myös Google Chromesta. Kiistely selainten erinomaisuudesta on mielestäni täysin turhaa, sillä jokaisessa niistä on omat hyvät puolensa ja jokainen selain on parempi muita jollain erityisalueella. Kiistely on myös turhaa, jos ei ole oikeasti kokeillut eri vaihtoehtoja ja eri käyttötilanteissa.
Mitä tulee kysymykseen Operan zoomauksesta, niin en itse ainakaan vielä löytänyt Operasta tapaa zoomata kokoa URL:n perusteella.