"Ajelee ladalla ja hinkkaa linuxua, jollekkin voisi tulla mieleen että tuo jätkä on "kommari". Tulkoon! Sama se minulle."
Ite omistin kans latuskan (Punainen 1200S). Käytän Linuxia ja levyhylly notkuu Venäläisistä CD-levyistä (54kpl)
Latuskaa ei enään ole, mutta muut ovat säilyneet.
Edit: Pyörällä kuljen. Kaupungin (ha ha) keskustaan on vaan 2km. Veroja saa maksaa ruoasta/elämisestä ihan tarpeeksi. Tarvittaessa soitan tutuille ja maksan Ben/Dis. tarpeen mukaan. Pyörällä päässyt, kun kaikki on lähellä. Tosin vesi sateet ja 30.asteen pakkaset pistää välillä kiroamaan, mutta onpa tuota selvitty niistäkin tavalla ja toisella
P.S. Olen ainut aktiivisesti pyöräilevä lähipiiristä ja ainakaan 10 vuoteen en ole sairastanut "kulkutauteja" Mahatauti (paskatti) jne... mitä niitä liikkuu. kerran vuodessa on räkätauti, kunhan kaikki muut ovat sen sairastaneet. (Syksyllä) Terveyskeskuksen palveluja ei ole tarvinnut käyttää. (Vatsahuuhtelu 1999) siinä on mun asiat sinne putiikkiin. Särkytapletteja en syö. Uni on paras lääke! Kaikki korjaus prosessi tapahtuu nukkuessa
Nukun enemmän ajasta, kuin olen hereillä. Yö elukoita.
No mutta anyway on tosta pyöräilystä varmaankin jotain hyötyä. Tai ainakin näin ainakin oletan ja pusken terveyteni sen piikkiin. Juon ja POLTAN. Poltan siksi isolla, että todellakin poltan liikaa. Oikea himo menthol keuhko
Vithushka että meni niin off topikkiin koko homma
Sorry jos jotain ärsyttää. Oon maisteiisa 5 tunnin Windows kärsimyksen jälkeen ja nyt lähden vetää keuhkot tyteen erästa Smooth Menthol ainetta.
Dim sigaret s mentholom ( Mentholi tupakan savu) näin mulle eräs Venäläinen Suomensi (Englansi) sen.
http://www.youtube.com/watch?v=pDt4pyYHTbQ