Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
No mielestäni KDE häviää koskaa.) se ikoni on vaan niin hemmetin ruma.b.) Se "kaikki yhden ikonin takana" juttu nyt vaan ei ole hyvä, koska sieltä aukeaa 10^10 erilaista valikkoa joista joutuu tihrustamaan ja hämmästelemään että mitä ihmettä ja kaikkea siellä on.c.) kde nyt vaan on niin ruma.d.) sen rumuuden muuttaminen nätimmäksi on tehty niin tekniseksi.[/trolli ]
Argumentointi oli sen verran syvältä, että empä tuota edes trolliksi laskisi. Toisaalta mitä muuta Gnomen käyttäjältä voi odottaa
Hee, myytin murtajat sanoisivat että "busted". Toisaalta oma vastineesi oli juuri jota KDE ubernörtiltä voisi odottaa joten koska olen vanhempi, niin sovitaanko että gnome on paree? Jooko
J.K. Virtanen
KDE vaan ... tuota tuota... ärsyttää...
J.K. Virtanen on oivaltanut asian ytimen, KDE vaan ... tuota tuota... ärsyttää...Toisaalta sitä ärsytystä yritän Sidux- Livellä tässä lieventää( asentaakko vai ei, kas siinä pulma)...
Ερως Release notes:Broadcom, bcm43xx/ b43/ b43legacy wlan: apt-get install bcm43xx-fwcutter b43-fwcutter
Olen huomannut, että mielikuva KDE:sta muuttuu paljon miellyttävämmäksi pelkästään sillä, että poistaa UbunTux:in avattaren näkyvistä AdBlock Plussalla.
Kyllähän sen ymmärtää että KDE ärsyttää Gnome-käyttäjää kun ei Gnome pärjää KDE:lle. Tähän tietysti auttaisi jos Gnomen vaihtaisi KDE:hen mutta se ei tietenkään käy koska silloin joutuisi myöntämään olleensa väärässä... Wink
Itse tykkään enemmän Gnomesta, vaikka KDE:kin kiinnostaa tai no kiinnosti. Nyt kun tuli tuo Dolfiiini vai mikä lie tuli niin, loppu kiinnostus siihen.
Lainaus käyttäjältä: TCR - 19.01.08 - klo:17.38Itse tykkään enemmän Gnomesta, vaikka KDE:kin kiinnostaa tai no kiinnosti. Nyt kun tuli tuo Dolfiiini vai mikä lie tuli niin, loppu kiinnostus siihen.Ei se Konqueror ole sieltä mihinkään kadonnut vaikka Dolphin tulikin oletustiedostoselaimeksi.
Tiedän, mutta ei ole enään Konqueror oletus.
Netti selailussa kyllä on Kongueror, mutta se sitten siitä. Kakka kun on netissä. Nopea kyllä, mutta flash ihannenettimaailmassa toivoton? (ilman säätöä)