Kiitos tiedosta,vaiko muistutuksetakertoa .Jos et oot stekannut noita mun aikaisempia viestejä niin,äikän ope ei oo yhtään mielissään.Niissä on niin vihtoorisesti paljon virheitä! Mä valitettavasti puhun kahta eri murretta sekasin vaikka toista en haluais oppiaollenkaan,mutta se vaan pikkuhiljaa tarttuu kuin räkätauti:) ja muutenkin tollaset kirjoitusopin pikkutarkka sokerrys on tyhmää viilaamista jos tekstistä saa selkoa mitä maata siinä puhutaan.Sä voit mennä opettaa sitä aidinkielenoppia sinne lähimpään paikalliseen kouluun ja antaa olla täällä tollaet sikseen.Jos täällä foorumilla olis pakko kirjoitta niinkuin Aapisessa opetetaan,niin voisin veikata että kukaan ei paljon kukaan viittis tänne kirjoitella.Siis älä takerru pikku pilkunnussioiden mielikohteisiin.
Minun tekstejä ainakin saa huomautella, vaikka en jaksakaan aina kirjakieltä kirjoittaa. Lisäksi täältä löytyy monenlaista kulkijaa varsinkin ikähaitari on laaja, joten ymmärrys saattaa jäädä monilta puolitiehen, jos aivan slangiksi tai murteeksi laskee kirjoituksensa. Lisäksi jokainen kirjoittamamme viesti on kuitenkin julkaisu (private-viestejä lukuunottamatta). Tosin ymmärrän hyvin, miltä oikeinkirjoittajien 'pilkun n*****oiden' antama kylmä suihku tuntuu, sillä olen itsekin päässyt siitä osalliseksi. Aluksi se ei tunnu hyvältä, mutta se on 'omaksi parhaaksi'.
Mitä tulee SuperOscariin, niin veikkaisin hänen opettaneen tai opettavan, mutta ilmeisestikin peruskoulua korkeammissa asteissa, vaikka tuskin opettaminen kuitenkaan on päätyö. Menikö edes lähelle?
Nikki paljasti, joten ilmeisesti varsin lähelle meni. Credo voit olla, jopa ylpeä keneltä olet saanut kielenhuoltoa
ilmaiseksi. Jos et vielä ymmärrä, niin tulet varmasti ymmärtämään myöhemmässä elämässä.