Onnistumiskokemuksia eli super fan mäjäys iMacin ja Ubuntu 12.04 LTS "Precise Pangolin" kanssa - ATI- näytönohjaimen ajurit toimivat heittämällä
- Tulostin toimi heittämällä
- Sain Winen ja PlayOnLinuxin avulla toimivaan kaikken välttämättömimmät Winukka- pelit (Sonic 4 Episode 1, Sonic 4 Episode 2, Halv- Live 2 + ep 1 ja 2, Portal 1 ja 2 sekä Suupeer Meat Boy!)
- Ubuntu toimii tilttaamatta (lukuunottamatta sammutusta joka ei iiihan aina mene putkeen
)
-Ubuntu on nopea koneella ei lagita (Paitsi Wine-sovellukset ja jotkin emulaattorit mutta se on ymmärrättävää
)
- Unity on ollut hyvin toimiva käyttöliittymä uudelle iMacille parempi kuin Mac OS X:n vastaava (joka lagitti hirveesti
)
- Unity- työpöydän sain mielestäni tyylikkäämmäksi kuin Mac OS X:n.
En voisi olla tyytyväisempi kaikki mikä on pakollista vain yksinkertaisesti toimii!
Ubuntu pikemminkin ylitti odotukseni. Odotin huonompaa tulosta, mutta Ubuntu pistikin minun epäilykset lyttyyn.
Using Ubuntu turn you back into computing!!!
Myös aattellisesti käyttöjärjestelmävalintani on nyt hyvä; Ei minkään pahi$ M$ tai ÅPPELEN huononnettu UNIX. Omatuntoni ei koskaan soi, kun käytän Ubuntua. Mutta kun käytän muita omatuntoni kiusaa minua öin ja päivin.
Olen aina ollut Ubuntu Linuxin kannalla vaikka en aina yhteisössä olekaan mukana!
edit: siistitty