Olisihan tuo testaaminen ihan kivaa, mutta kun se vaan ei onnistu...
Mulla on parikin osiota PC:llä joissa on koko ajan jokin linux. Tää toimivin versio on nyt tuo kubuntu edgy...
Jo muutaman kerran eri Beta-versioita olen yrittänyt ladata tosta Feisty-versiosta, mutta aina tulee jokin grande-katastroff.. eli joko verkkoa ei saa toimimaan tai jokin muu ongelma tulee eteen...
Tuo verkon toimimattomuus näyttäisi kohdituvan tuohon avahi- ohjelmaan...eli jos koneella on sekä langallinen että langaton verkkokortti, niin homma kaatuu, eikä yhteyksiä saa mihinkään..
Viimeisin yritys oli saada tuo beta-5 versio installoitua, mutta kun se ei saa näkyviin yhtäkään mun koneen
kolmesta kovalevystä näkyviin, niin eihän hommasta voi mitään tulla...
Onkos muillakin yhtä toivottomia tilanteita? Yleensäkin aika usein olen törmännyt installatio-vaiheessa oletukseen,
että esim. verkko toimii...
Onkos tää hyvä eli et voi installoida asioita loppuun jos verkkoyhteys ei toimi? Eikö olisi hyödyllisempää, että installointi kuitenkin asentaisi kaiken muun ihan ok kovalevylle!..
No joo, ja sitten lopuksi missä näillä sivuilla on linkki paikkaan , jossa näitä asioita voisi kommentoida
esim. Feistyn kehittäjille?