yhteenvetoa taas
1) Postitus
2) Kuoret.
Eli nämä voimme siis Timo ja minä hoitaa, ei tarvittane kolehtia kuoriin. Minä voin ottaa toiset sata levyä, kirjettä ja kuorta pakattavaksi. Niin ja Ryppy oli kanssa valmis auttamaan.
Levyjen vieminen ei sinänsä ole kovin kummonen juttu, käy viemässä ne sinne aulaan (?) postitettavaksi. Laitetaan vaan ne nimellä jokaiselle, ei kai se liian kova vaiva ole, tekee vaikka parina iltana, niin ei tunnu missään.
3) Saatekirje
Pitäisikö vielä alleviivata, että koneen kovalevy on turvassa ja mitään muutoksia sinne ei tehdä?
Sitä ruotsinnosta olen jo yhdeltä henkilöltä kysynyt, lisäksi voin pyytää (
EDIT: pyydetty, palaan asiaan kun tiedän vastauksen, asumme juuri nyt eri maissa) vaimoltani apua, jotta saan laitettua huomenna viestin tuonne ruotsinkieliselle puolelle (
EDIT: viesti lisatty). Ellei sitten tätä lue joku, joka olisi halukas tai tuntee jonkun suomenruotsalaisen, jolta voisi kysyä.
Kuten Timo sanoi, laadukas pitäisi saada siitä käännöksestäkin, jos se tehdään.
Vielä se, että miten tiedämme
edustajien kielipreferenssit? Tietääkö joku?Printtaus.peran mainitsi, että voisi mahdollisesti tulostaa nämä värilaserilla. Lisäksi Ryppy ehdotti, että hommaa voitaisiin jakaa. Jakaminen on mielestäni ajatuksena muuten hyvä, mutta tuleeko siitä helposti turhan paljon vaivaa.
peran, ilmoitteletko minkä verran sinulle tulee kuluja, jos tulostat nuo ja lähetät Timolle tai minulle? Jos ollaan alle satasessa, niin kolehti lienee äkkiä kerätty, eikä varmaan mitään kovin isoa rikosta tule tehdyksi (Heikin pointti rahahommien ongelmista on silti syytä ottaa vakavissaan, mutta tästä nyt varmaan selvitään summan pienuuden takia).
4) Uutisointi ja tiedon levittäminen muille tahoille.
Sanoisin edelleen, että: tehdään vasta sitten kun ne levyt ovat perillä. ideoita ja suunnitelmia voisi kuitenkin heittää tähän ketjuun, jos tulee mieleen.
Sitten oli vielä tuo URL, mitä mieltä, tehdäänkö jo tähän ja haluaako joku ottaa projektikseen äänestyttää siitä ja hankkia sen. Kenen nimissä ja kuka maksaa (me, mutta miten kerätään)? Ja mitä maksaa?
Varmaan jäi taas jotain unholaan tässä väsyneenä, mutta nyt pitää alkaa puunata kämppää luovutuskuntoon ja pakkaamaan loppuja kamoja. Kämpästä laukes lämmitys ja oli vähän viileä tuo viime yö muuten (täälläkin semmonen -10 taitaa nyt olla). Aamulla piti oikein laittaa kaasuhella hohkaamaan ja mennä siihen värjöttelemään, että sai kylmänkankeuden pois...