Mun ei pitäny enää vastata tähän, mutta nukutun yön jälkeen pakko sanoa pari asiaa.
jaa, mun mielestä sä nimenomaan myönnät tuon tuossa tähän viestiin aikaisemmin lainaamassani kappaleessa. mutta ehkä mä olen taas väärässä enkä osaa lukea näitä viestejä.
Janne hei, ihan oikeasti, en usko että olet niin tyhmä kaveri, ettet ymmärtänyt lauseen sarkasmia. Miksi sun on pakko tulkita toisten sanomisia väärin?
Sano nyt ihan moderaattorin ominaisuudessa, minkä takia tämä 'Muut käyttöjärjestelmät ja Linux-jakelut' alue on täällä? Onko se perustettu vain sitä varten että Ubuntu käyttäjät voivat haukkua toisia distroja, koska jos positiivista muista distroista sanoo, se tulkitaan flamettamiseksi ja hypettämiseksi. Nyt ihan hyvässä hengessä kysyn tätä sinulta. Koska ainoa missä olen kertonut kokemuksistani openSUSEsta, rajoittuvat tälle alueelle, ja lähinnä openSUSE ketjuihin. Eikö se ole hyvä että suse juttuihin vastaa myös ihmisiä jotka sitä aktiivisesti käyttävät. Ymmärrän toki että tämä on Ubuntu foorumi, mutta tämä alueen käyttötarkoitus kaipais nyt vähän selventämistä.
Ymmärtäisin syytöksesi hypettämisestä ja flamettamisesta jos riehuisin tuolla muilla alueilla julistamassa distroni paremmuutta, mutta näin en ole tehnyt. Ja kerrattakoon nyt vielä, minä en ole sanonut että kaikkien pitäisi vaihtaa openSUSEen, enkä ole missään väittänyt Ubuntua huonoksi. Ubuntu on hyvä distro, mutta tämä nykyinen nyt vaan sopii tarpeisiini paremmin. Kubuntu on mulla testiosiolla edelleen asennettuna, koska haluan seurata sen kehitystä.
Jos nyt voitas poistaa teinivaihde pois päältä ja ruveta keskustelemaan tästä kuin aikuiset. Yritän ainakin omat tekstini tästä eteenpäin esikatsella sillä silmällä.