Windows oli minunkin lähellä alkuun, ja muistan vieläkin sen päivän kun ensimmäinen Windows NT 4.0 tuotiin taloon. Sittemmin, monien koneiden jälkeen kuulin jostain über hienosta jutusta, että voi käyttää myös muitakin ja eritoten on olemassa myös muitakin käyttöjärjestelmiä kuin tämä vankan pohjan saanut Windows!
Tuumasta toimeen. Silloiset ensimmäiset peilipalvelimet työnsivät jotain ihmeen debiania minulle (1999), ja tottakai sitä pitää koittaa aina kun ilmaiseksi saadaan. Hirveän kalliin 4x polttavan ja vieläkin kalllimmat levyt ostettuani pääsin testailemaan, ja kuinka ollakaan, en päässyt edes asennukseen! Homma tyssäsi tyystin, ja hukkui moneksi vuodeksi.
Noh, syyskuussa 2005 kuulin että helpotusta on tuolla rintamalla luvassa, ja että skene pyörii vieläkin! ajattelin että noh, kokeillaas mitäs tällä kertaa syntyy. Lueskelin tätä palstaa, ja keräsin kaikki tuetuimmat osat, mitä täältä löysin. Kaupan kautta kotiin, ja kuinka ollakaan, se toimi!
Tälläkin hetkellä sama kone hyrrää, ja mies vain viisastuu päivä päivältä! Vaikeuksia on ollut, mutta yli on aina päästy!
Ja kun terveisiä saa lähettää, niin kiitokset kaikille teille, Howtojen tekijöille, Asmo Koskiselle, Ja sille, kenellä se bubblebobblen tunnuskuva on henkilökuvana, olette olleet suuri apu minulle vuosien varrella.
Sittemmin, olen jättänyt windowsin kokonaan pois. Macbook ja eritoten Mac OS X poisti minulta kaikki ne vaivat, mutta siltikään en voinut olla vastustamatta kiusausta asentaa ubuntua macintoshiini!
- Paristopupu