Joo, kiitos !
Noi Reolinkit jutut tarvitsee kiinteän IP:n Operaattorilta "Reitittimelle" tai maksetun Operattorin joka huolehtii vaihtuvasta ip:stä.
Ja muutenkin "hankala" ja toinen juttu on rakentaa "VLC":llä linkkit kolmelle akmeralle.
Tämä "Bottle" tuntuu sopivan minulle paremmin; paljon jouheampi ja koska sain sen toimimaan, niin se kertoo paljon sen ominaisuudeta "vanhalle Ukolle".
Tällä hetkellä Bottle käynnistys ja sitä kautta Reolink Client asennus ja sinulla on 3 toimivaa kameraa. Nättiä !
Tietenkin tässä on testaus menossa, mutta jos tulee ongelmia niin takaisin Windows-koneelle, johon Reolink on sitoutunut.
Maailmalla on paljonkavereita, jotka ovat halunneet Reolinkiltä Linux-versiota, mutta kait Mickrsoft maksaa Windows sitoumasta ?