Tässä mennään kyllä nyt p*rse edellä puuhun.
Heh, no mutta eikös tuo ole kuitenkin totta? Lukee mitä tahansa Linux foorumia, niin törmää aivan varmasti uskomattomaan Windows-vastaisuuteen ja Linux-ylistykseen.
Ei tuollaista käännytysoperaatiota kannata edes aloittaa.
Itse olen onnistunut "käännyttämään" pyytämällä kokeilemaan Linuxia. Tähän asti kaikki mennyt erittäin mainiosti, mutta nyt viimeksi tuli tuo pokeri/habbo esteeksi. 1½ sujui hienosti, mutta nyt saattaa olla aika vaihtaa takaisin Windowssiin. No hyvä kuitenkin, että tuli oppia ja ymmärrystä, että Windowssille on vaihtoehtoja ja millaisia ongelmia käyttämisessä
toistaiseksi vielä on.
Ihmiset kiinnostuu, jos kiinnostuu. Ei kannata alkaa saarnamieheksi linuxista ja paremmista avoimista softista.
Jonkinlaista saarnaa kuitenkin vaatii, koska Linuxista ei kovin paljoa kuitenkaan puhuta tai siitä "tavikset" muuten kuule.
Kyllä hyvä tuote ja asia markkinoi itse itseään eikä tässä ole kiire minnekkään.
No ei tässä kyllä hirmu kiire ole mihinkään tosiaan. Uskon kuitenkin, kunhan Linuxin kanssa puuhailu alkaa jo varhaisessa vaiheessa, niin tulee yleistymään ihan mukavasti. Tarkoitan, että tutustuminen olisi hyvä alkaa juuri esimerkiksi jo koulussa, jolloin käyttäjille tulisi tietoa ja ymmärrystä myös ns. vaihtoehtoisista käyttöjärjestelmistä. Aikaahan tuo tietysti vie, mutta ei tässä kiire minnekään
.
No kyllähän Linuxilla on muitakin kilpailijoita kuin Windows, joten ihan mielenkiintoista seurattavaa, mikä yleistyy ja miten nopeasti. Toivoisin, että käytetyt käyttöjärjestelmät hyvin pitkälle jakaisivat markkinaosuudet.