Vaikuttaako esimerkiksi GNOME/KDE/yms. kehitykseen jollain tavalla.
minua kiinnostaa enemmän kuinka paljon Gnome/KDE-kehitys vaikuttaa windowsin kehitykseen, mutta ei sekään niin paljoa, että siitä jaksaisi juurikaan innostua.
No tuo on hyvä pointti. Saa tosiaan nähdä miten vaikuttaa, jos vaikuttaa.
niin, ihmisiä on erilaisia. minusta clearlooks on erittäin hyvä teema, enkä oikein osaa edes kuvitella parempaa.
Uskoisin, että monet ovat tuohon teemaan tyytyväisiä. Mutta aina toki voi parantaa,
tai itse en ainakaan usko, että tuo on tällä hetkellä parasta mitä voidaan tarjota.
Sehän oli vain yhden kehittäjän heitto, eikä kukaan mielestäni siihen postiin omissa
blogeissaan edes viitannut, saatika sitä kommentoinut.
Eikä teeman tarvitse sisältää mitään läpinäkyvyyksiä ja muita kikkoja ollakseen näyttävä
ja samalla käytettävä. Taitaa myös Vistan mukana tulla teemoja, joissa ei efektejä ole.
mutta toisaalta voin olla vähemmistössä, sillä minua eivät läpinäkyvyydet ym. viileät efektit liiemmin kiinnosta. toimivuus ja tietynlainen huomaamattomuus on paljon tärkeämpää kuin visuaalinen kikkailu.
No nyt alkaa olemaan käyttöjärjestelmissä kunnon mahdollisuudet kehittää efekteillä
myös jotain oikeasti hyödyllistä. Uskon itse ainakin, että niitä tullaan näkemään.
En itse edes vielä Vistaa päässyt käyttämään, joten omia kokemuksia ei sen suhteen ole.
Joutuu lukemisiin vielä turvautua, mutta en viitsi teilata Vistaa heti kättelyssä. Oĺisihan se
ikävää jos Linux teilattaisiin ennen kuin sitä edes kokeillut (varmaan ikävän moni niin myös
tekee).
Ei, enkä usko, että Vista tulisi säästymään viruksilta tms. Uskoisin Vistan olevan kuitenkin
huomattava edistysaskel XP:hen verrattuna myös tietoturvankin kannalta. Hyvin mahdollista,
että Vista on "asennuskelpoinen" vasta esimerkiksi SP2:n jälkeen.