Heidän kunniansa päivät,
Hei taas, minulla on nyt sitten sääntöjen lukitsemista tässä ekan kerran ihan julkaisuja varten kehitteillä.
--
Tässä mitä mietin ->
Minä jaan sekunnin 100 tiksiin, eli sadasosan välein on pelissä toiminta tarkistuksia.
Minä mietin alustavasti ensin näin -
Kaikki yksiköt omaavat HP arvon, tämä on hit points, eli kuinka monta osumaa se kestää ennen kuin poistuu laudalta.
Kaikki yksiköt taistelevat tietyn tiksi arvon välein, tämä tiksi arvo on eri yksiköillä hieman eri, mutta, pääsääntöisesti pyrin pitämään tiksi arvon taistelu viiveelle samana, eri yksiköitten välillä.
Kaikki yksiköt liikkuvat tietyn tiksi arvon välein, tämä tiksi arvo on eri yksiköillä hieman eri, mutta, pääsääntöisesti pyrin pitämään tiksi arvon liikkumis viiveelle samana, eri yksikötten välillä.
Kun HP arvo menee alle nollan, yksikkö poistetaan laudalta, ja se ilmestyy 500 tiksin kuluttua lähimmän huolto yksikön viereen, jos yksikkö on jo tuhoutunut kerran se ilmestyy vasta 1000 tiksin kuluttua, ja jos se on tuhoutunut jo 2 kertaa, niin, se ilmestyy vasta 1500 tiksin kuluttua, ja näin edelleensä sitten aina, eli 500 tiksiä kestää jokaisesta tuhoutumisesta yksikön uusinta.
Kun yksikkö on vaurioitunut, jos se ei liiku eikä taistele 1000 tiksiin, se alkaa saada yhden HP pisteen huoltoa joka 200 tiksi, lisänä vaikuttaa viivettä kuinka kaukana huolto yksikkö on huollettavasta yksiköstä.
Kun yksikkö liikkuu tai taistelee, niin, kestää 600 tiksiä, ennen kuin uuden liike komennon voi antaa.
Kun yksikkö liikkuu tai taistelee, niin, kestää 300 tiksiä, ennen kuin uuden taistelu komennon voi antaa.
Yksikkö liikkuu 600 tiksin välein, ja taistelee 300 tiksin välein, hieman eroja sitten eri yksiköillä, mutta, peli testaaminen ratkaisee esittelyyn tulevat arvot.
Pelissä on seuraavat yksiköt ->
Jalkaväki, divisioona.
Jalkaväki, divisioona, laskuvarjo.
Jalkaväki, divisioona, merijalkaväki.
Jalkaväki, rykmentti.
Jalkaväki, rykmentti, laskuvarjo.
Jalkaväki, rykmentti, merijalkaväki.
Panssarintorjunta rykmentti.
Konekivääri rykmentti.
Tykistö rykmentti.
Huolto.
Esikunta.
Panssaroitu jalkaväki, divisioona.
Panssaroitu jalkaväki, rykmentti.
Panssari vaunu divisioona.
Panssari vaunu rykmentti.
Panssaroitu tiedustelu rykmentti.
Panssaroitu tykistö rykmentti.
Minä tällä viikolla piirrän ensimmäiset grafiikat, puola ja saksa 1939 skenaarioon, ja myös ekat lauta maasto grafiikat.
Täällä voi käydä katsomassa -
http://www.urossaro.com--