Kirjoittaja Aihe: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..  (Luettu 14138 kertaa)

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #100 : 24.10.19 - klo:13.18 »
HKP,

Tässä on vielä yksi skenario "normandia 1944 - pois rannoilta".

Minulla on nyt 6 eri skenariota valmiina, tämä on riittävää, jotta voin jo rakentaa toimivan pelaamisen ja testata peliä vaihtelevasti.

Tässä on kuva kaappaus normandia skenariostani - >



Ja tässä on vielä linkki kuvaan fullhd koossa - https://bittipankki001.com/kuvat/tempsnap_029.png

Nyt on hyvä hetki, on 6 ekaa skenariota valmiina, seuraavat -

Ranska 1940.
Balttia 1941.
Ukraina 1941.
Normandia 1944.
Ranska 1944.
Balttia 1944.

Minä nyt rakennan pelattavuuden, ensi testeihin, ja sitten testin jälkeen, teen vielä muutamia skenarioita, ja sitten onkin jo pelin julkinen testaaminen.

:) :) :)

--
« Viimeksi muokattu: 24.10.19 - klo:13.25 kirjoittanut HannuTapio »


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #101 : 25.10.19 - klo:16.50 »
HKP,

Sääntöjä tällä hetkellä, mutta, pian alkava peli testaaminen sitten säätää loputkin säännöt.

OP = Osuma pisteet.

Päämaja ja huolto, 2 OP.
Päämaja. 2 OP.

Tavallinen tykistö. 2 OP.
Raketti tykistö 2 OP.
Raskas ase ( konekivääri ) 3 OP.
Panssarintorjunta ase. 3 OP.
Jalkaväki. 5 OP.

Tiedustelu vaunu. 3 OP.
Kevyt panssari. 4 OP.
Panssari. 5 OP.
Raskas panssari  6 OP.

Panssaroitu tykistö. 3 OP.
Panssaroitu jalkaväki. 5 OP.

Avoin bunkkeri ja juoksuhaudat. 3 OP.
Bunkkeri. 5 OP.

Laskuvarjo joukot. 4 OP.
Merijalkaväki. 4 OP.

Tiedustelu lentokone. Rajaton OP.
Taistelu lentokone. Rajaton OP.
Pommittaja lentokone. Rajaton OP.

--

Sääntöjä.

Tykistö isku ei voi laskea OP arvoa alle 2 OP.
Panssaroitu tykistö voi tuhota kohteen kokonaan jos ampuu 1 ruudun etäisyydeltä.

Lentokone isku ei voi laskea OP arvoa alle 2 OP.
Vain yksi lentokone isku voi kerralla olla määrättynä, aina yhteen vihollis yksikköön.
Taistelu lentokone sisältää alueen jolla se partioi, jos alueella on ilma herruus, ei vastus voi tiedustella, eikä pommittaa alueella.
Ilma herruus saavutetaan, aina yksi taistelu lentokone ja sen ilma herruus kantaa 20 ruutua, niin, että, 1 ruudun päähän tulee 100 ilma herruus pistettä, ja 2 ruudun päähän 95 IH pistettä, 10 ruudun päähän tulee enää 50 IH pistettä, jos toisella on 50 % enemmän pisteitä on hänellä IH siinä ruudussa.
Taistelukone voi tehdä ilmaherruutta, taikka sitten iskeä IH alueella vihollisen ajoneuvojen kimppuun.
Pommittaja voi iskeä IH alueella vihollisen maa joukkojen kimppuun.
Tiedustelukone voi tiedustella, koko laudan alueella, niissä ruuduissa missä itsellä on IH.

Huolto kantaa 20 ruutua. Jos ei ole huollossa ei saa lisä vahvistuksia.
Päämaja kantaa 10 ruutua. Jos ei ole päämajan piirissä, on viive liikkumisessa ja taistelussa 100%.

Vierekkäin olevat yksiköt taistelevat ja tykistö ja ilma-ase vähän kauempaakin.

Kun yksikön OP pisteet menevät miinukselle, niin, yksikkö poistuu, ja tulee sitten lähimmän päämajan taikka huollon viereen, 10 sekunnin kuluttua jos yksikkö tuhottiin ensimmäisen kerran, jos se tuhottiin toisen kerran, niin, se tulee takaisin 20 sekunnin kuluttua, ja jos tuhottiin kolmannen kerran, niin, se tulee takaisin 30 sekunnin kuluttua, jne..

Laitan myös komentaja pisteet, joilla ostaa lisää joukkoja.

Tuossa on ekaa sääntö kertomaa, minä vielä hieman säätelen ja muutan osin jotakin, peli testien mukaan.


Täällä voi testata - https://lautapelisivusto.com

:) :) :)

--
« Viimeksi muokattu: 25.10.19 - klo:16.52 kirjoittanut HannuTapio »


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #102 : 01.11.19 - klo:19.12 »
HKP,

Hei, minä poistan puola 1939 skenaarion pelistäni, se on sellainen petos ja yliveto, että, siintä jää ei sotilaallista pahaa oloa puolan puolesta.

Minä laitan sen sijaan puola 1944 skenaarion, jossa on taktiikkana vistulan ylittäminen ja sen puolustaminen, ( vistula on se joki puolan halki ).

Tällä hetkellä on seuraavat skenaariot tulossa peliini -

Ranska 1940 - ranska ja alavatmaat.
Englanti 1941 - merileijona, hitlerin maihinnousu.
Balttia 1941 - kohti leningradia.
Ukraina 1941 - kharkov ja sevastopol.
Normandia 1944 - pois rannoilta.
Normandia 1944 - kohti pariisia ja belgiaa.
Balttia 1944 - balttian "vapauttaminen".
Puola 1944 - vistulan ylittäminen.
Ranska 1944 - kohti siegfried linjaa.

Jatkan tässä vielä säätelyjä, en ihan hirmu kiirettä pidä, tämä on ensimmäinen toisen maailmansodan lautapelini, mikä tulee nettiin, niin, pyrin että siintä tulee hieno pelata ja käyttää sitten mahdollisemman monesta.


Täällä voi testata - https://lautapelisivusto.com

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #103 : 04.11.19 - klo:05.11 »
Normandia 1944,

Tässä on vielä snap "normandia, kohti pariisia ja belgiaa" skenariosta, laitan vielä snapit "puola 1944" ja "merileijona 1941" skenarioista, ennen, ekaa videota itse pelaamisesta.

Tässä snap -



Ja tässä on snap vielä fullhd koossa - https://bittipankki001.com/kuvat/tempsnap_030.png

Lisään nyt ihan pian nuo loput snapit, ennen ekaa peli videota.

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #104 : 05.11.19 - klo:23.37 »
HKP,

Hei, tässä on vielä "Puola 1944 - vistulan ylittäminen", skenaario lautapelistäni.



Ja tässä on sama snap fullhd koossa - https://www.bittipankki001.com/kuvat/tempsnap_031.png

Lisään vielä sen "merileijona 1941 - hitlerin maihinnousu", skenaarion, ja sitten onkin jo aika katsella ensimmäistä peli videota, itse HKP pelin kulusta.

Jee, jee, jee ..

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #105 : 08.11.19 - klo:09.09 »
HKP,

Hei, minulla on tässä tämä skenario "Merileijona 1941 - Hitlerin maihinnousu", kyseessä on hypööttinen tilanne, jossa englanti on hävinnyt ilmasodan 1940 ja saksa hallitsee ilma- ja meritilaa, ja on nyt vuonna 1941 valmistana maihinnousun englantiin, kyseessä on etelä englannin valloitus.

Tässä on snap - >




Ja tässä on sama snap fullhd muodossa vielä - >
https://www.bittipankki001.com/kuvat/tempsnap_032.png

Nyt on sitten kaikki skenaariot jo mietittynä, minä silti käyn vielä lävitse seuraavatkin peliini - >

Suomi 1941 - jatkosodan hyökkäysvaihe.
Balkkan 1941 - saksa hyökkää kreikkaan.
Afrikka 1942 - saksa ja italia kohti egyptiä.
Sisilia ja eteläinen italia 1943 - maihinnousut italiaan.

:) :) :)

Mutta, minä uskon että nämä 9 skenaariota mitkä nyt on valmiina testiin, riittävät alkuun ihan ok.

Ranska 1940 - alavatmaat ja ranska.
Balttia 1941 - kohti leningradia.
Merileijona 1941 - hitlerin maihinnousu.
Ukraina 1941 - kharkov ja sevastopol.
Balttia 1944 - balttian "vapauttaminen".
Puola 1944 - veikselin ylittäminen.
Normandia 1944 - pois rannoilta.
Normandia 1944 - kohti pariisia ja belgiaa.
Ranska 1944 - kohti siegfried linjaa.

:) :) :)

Ja täällä voi taas testata, tämän päivän rakennelmia - https://www.lautapelisivusto.com

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #106 : 08.11.19 - klo:16.10 »
HKP,

Laitan vielä nopean videosnapin, niin, tuosta englanti 1941 skenariostani.

Tässä video snap - https://www.bittipankki001.com/videot/Heidan_kunniansa_paivat_015.mp4

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #107 : 20.11.19 - klo:17.00 »
HKP,

Pelitestejä tiedossa pian, olen jo ensimmäiset, perus koodit kirjanna yksiköitten liikkumiseen ja taisteluun, vielä hieman lisää koodia, niin, yksiköt sitten taistelevat näytöllä ja peli on sitten pelattavissa.

Tässä on kuitenkin vielä yksi video snappi, minä testaan hieman tarkempaa karttaa, minulla oli jotain 50 x 40 ruutua kartta aiemmin, minä vielä testaan jotain 63 x 48 karttaa lisänä.

Tässä olisi video snap tuosta ranska ja alavatmaat 1940 skenariosta ja kartta ruutu koko on tuo 63 x 48.


Tässä snap - https://bittipankki001.com/videot/Heidan_kunniansa_paivat_016.mp4


Lisään loppuja peli koodeja ja testaan sitten pian viimein sitä pelattavuutta, eri kartoilla.

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #108 : 22.11.19 - klo:20.29 »
Hei,

Lisäsin pelaaja nimen valinnan, lautapeliohjelman käynnistykseen, nyt voi valita pelaaja nimen palvelimelle taikka sitten pelaamisen vieras tunnuksella.

Täällä voi käydä katsomassa, tämän päivän versiota - https://www.lautapelisivusto.com

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #109 : 23.11.19 - klo:23.34 »
Hyviä pyhiä,

Hei, hyvää pikku joulua ja hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2020, lautapelisivusto lisää jo perinteiset joulukoristeet sivustolleensa, hyvää joulua.

Täällä voi käydä katsomassa joulun taikaa taas kerran - https://www.lautapelisivusto.com

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #110 : 25.11.19 - klo:13.46 »
Hei,

Minä tässä nyt sitten laitan tämän ensimmäisen sääntö kokoelman peliin toimimaan, tässä on sääntöjä - >




Huolto ja päämaja : 2 OP ( osuma pistettä ) hit pointteja, huolto kantaa 20 ruutua, jos on huollossa saa noin 5 sekunnin välein +1OP lisää.
Päämaja : 2 OP hit pointteja, päämaja kantaa 10 ruutua, jos on päämajan kantaman ulkopuolella on liikkumisen ja taistelun viive 100%.

Tykistö : 2 OP, tykistö ampuu 6.75 ruutua, tykistö isku ei vahingoita panssareita, tykistö ei voi viedä energiaa alle 2 OP.
Panssaroitu tykistö : 3 OP, ampuu 6.75 ruutua, tykistö isku ei vahingoita panssareita, tykistö ei voi viedä energiaa alle 2 OP, voi tuhota kaikkia yksiköitä kun etäisyyttä on alle 1.75 ruutua.
Raketti tykistö - 2 OP, ampuu 6.75 ruutua, raketti isku vahingoittaa kaikkia yksiköitä, raketti isku ei voi viedä energiaa alle 2 OP.

Bunkkeri : 5 OP, taistelee 100% tehoilla, mutta, ei voi liikkua.
Kevyt jalkaväki : 3 OP,  taistelee 100% tehoilla, ja liikkuu 100% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän.
Kevyt jalkaväki linnoittautunut : 3 OP + 2 OP.
Jalkaväki : 5 OP,  taistelee 100% tehoilla, ja liikkuu 100% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän.
Jalkaväki linnoittautunut : 5 OP + 2 OP.
Konekivääri : 3 OP, taistelee 125% tehoilla, ja liikkuu 75% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän, ei voi vahingoittaa panssareita.
Panssaritorjunta : 3 OP, taistelee 125% tehoilla, ja liikkuu 75% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän, ei voi vahingoittaa jalkaväkeä.
Laskuvarjo joukot : 4 OP,  taistelee 125% tehoilla, ja liikkuu 125% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän.
Merijalkaväki : 4 OP,  taistelee 125% tehoilla, ja liikkuu 125% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän.

Tiedustelu vaunut : 3 OP, taistelee 75% tehoilla, liikkuu 125% tehoilla, näkee kaikki viholliset 10.75 ruudun päähän.
Kevyt panssari : 4 OP, taistelee 75% tehoilla, liikkuu 125% tehoilla, näkee kaikki viholliset 6.75 ruudun päähän.
Panssarit - 5 OP, taistelee 100% tehoilla, ja liikkuu 100% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän.
Raskas panssari : 6 OP,  taistelee 125% tehoilla, ja liikkuu 75% tehoilla, näkee kaikki viholliset  3.75 ruudun päähän.

Tiedustelu koneet : näyttävät kaikki kartan viholliset jotka ovat omalla ilmaherruus alueella.
Taistelu koneet : voivat tehdä ilmaherruutta, 100 pistettä 1 ruutu ja 50 pistettä 10 ruutua ja 0 pistettä 20 ruutua, voivat iskeä ajoneuvojen kimppuun, jos iskee ajoneuvon kimppuun tekee vain 50% ilmaherruus pisteitä.
Pommittaja ja kuljetus koneet - voivat pudottaa pommeja ja laskuvarjo joukkoja, laskuvarjo yksikön täytyy olla 10 ruudun sisällä kone ikonista.

Pelissä on laudalla lippuja joita tulee vallata, kumpi enemmän lippuja kerää ja niitten avulla pisteitä, voittaa pelin, jos tuhoaa kaikki vihollisen huolto yksiköt, tämä tällöin antautuu.

--

Siinä on tämän hetken peli suunnitelma, lisään loppuja suunnitelmia, kun peli on testattuna, ja valmiimpana.

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #111 : 02.12.19 - klo:08.09 »
HKP,

Hei, minä kovasti kirjaan nyt näitä sääntöjä itse asiakasohjelmaani, jotta, peliä sitten voi kanssa viimein pelata.

Minua mietityttää erikoisjoukot.

Mietin seuraavaa -

SS joukot - Saksa.
Punakaarti - Neuvostoliitto.
Kuninkaallinen kaarti - Iso britannia.
Kansallinen kaarti - Ranska.
Merijalkaväki - Yhdysvallat.

Minä mietin että näillä joukoilla olisi vaihtoehtona 1-3, en vielä tiedä osumapistettä enemmän, saa itse valita kuinka monta ostaa 1-3, ja sitten nämä pisteet maksaisivat aina tuplahinnan normaalista, ja sitten kenties vielä, että, olisi vaikka jotain 33%-50% mahdollisuus, että, yksi osuma ei vahingoita näitä erikois osumapisteitä.

Laitan nämä erikoisjoukot testiin, sitten kun pelin muut säännöt on jo peli testattuna.

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1167
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
Vs: HS - Sotalautapelejä 2019 ja tästä eteenpäin ..
« Vastaus #112 : 06.12.19 - klo:13.22 »
HKP,

Hei, kirjaan juuri nyt näitä nappuloitten liikkumisia ja piirtelen ja asetan nappeja skenarioihin.

Minä mietin vielä muutosta, tuo "merileijona 1941" skenario, niin, se on vain ryntäys toista kohti, siinä ei kunnon taktiikkaa taida saada aikaan, minä mietin, että, vaihdan "merileijona 1941 - hitlerin maihinnousu" skenarion, "jatkosota 1941 - karjala" skenarioon, tulee sitten vähän suomeakin mukaan tähän ekaan MS2 lautapeliini.

Laitan pian videota pelin kulusta, pyrin tänä vuonna esittämään vielä 1 - 2 lautapeliä valmiina.

:) :) :)

--


AMD FX6350 - x6 Core [RAM 32G] [SSD 120G] [SSD 120G] [HDD 2000G] [USB3 HDD 1000G] [USB3 HDD 500G] [USB3 STICK 32G] [USB3 STICK 32G] [NVIDIA 610].
- Ubuntu 18.04, KDE & MATE.
- ESET Endpoint Security Antivirus - Business Edition.