MP2312 ja linjat ja menut ja chatit,
@_Pete_
Hei Pete, minulla on silti enemmän lautapelejä linjalla kuin muilla suomi indieillä, en ole oikea ohjelmoija jotenka minulla on viiveitä mitä ammattilaisilla ei ole, minulla on nyt 27 lautapeliä valmiina, odottamassa linja ja menu ja chat kytkentää, laitan vielä tämän mp2312 pelin, niin, sitten nuo linjat, menut ja chatit, ja minulla on tavallaan jo linjat kytkeytynä, mutta, live linjat kahden koneen välein eivät ole, eli kaikki peli paketit tarkistetaan minun ranskan palvelimessa jo nyt tällä hetkellä, täytyy vain kytkeä sitten kahden live tietokoneen pelaaminen enää.
--
Hei, hommat edistyvät, eivät ihan niin nopeasti mitä luulin, mutta, en sitten tällä viikolla ehtinä, mutta, uskon että ensi viikolla on ainakin kaikki 28 lautapeliä valmiina, minulta puuttuu enää tämä "meteori pilotit 2312" ja tämän jälkeen sitten live linja pelit ja menu valikot ja chatit.
Minulla on muutama hidaste ollut tässä MP2312 pelin kanssa, grafiikkaa joutuu hieman muokkaamaan vielä lisää ja myös grafiikan kulkua täytyy peli testata näytöllä jonkin verran enemmän mitä olin arvioinut, mutta, sitten on 28 lautapeliä valmiina, ja se on hieno homma, olen luvannut 0-3+ lautapeliä joka vuosi, nyt on sitten tänä vuonna jo tähän mennessä kytkeytymässä 21 + mp2312 uutta lautapeliä, ja aion vielä loppu vuoden esittää monta monta lisää, aion laittaa nopealla rytmillä nämä nuoruus vuosien laudat, eli jotain 10 - 30 lautapeliä vuosi tasolla, nämä kaksi - kolme ekaa vuotta, sitten palaan tähän 0-3+ lautapeliä vuosi.
Täällä voi käydä katsomassa -
http://www.hannunpilotit.com--