Mylly,
Myllypeli on mukava tietokoneella, laudalla pelattaessa se on hieman hankala, jos noudattaa kolme samaa tilannetta tuottaa häviön sääntöä.
Minun myllypelin säännöt ovat seuraavat ->
Perus myllypeli lauta.
9 nappia molemmilla.
3 nappia jos on linjassa voi poistaa toisen pelaajan napin joka ei ole 3 linjalla.
Kun kaikki napit on jo laitettu laudalle ja jos toisella pelaajalla on enää 2 nappia jäljellä, niin, hän häviää pelin.
25 siirtoa ilman slyöntiä, tuottaa tappion.
Jos ei pysty siirtymään tuottaa tappion.
Jos laudalla toistuu 3 kertaa sama tilanne on tappio.
Ensin asetetaan 9 nappia molemmat laudalle ja sitten siirtely vaihe yksi askel kerrallaansa ja kun on enää jommallakummalla taikka molemmilla enää 3 nappia, voivat napit siirtyä mihinkä ruutuun vain.
Minä en oikeastaan laita tasapeli tilannetta ollenkaan, eli tämä ei taida olla ihan se perus mylly mitä on se 9 napin mylly, mutta, tämä on hieman sotalautapeli sivustoilla, niin, laitan sitten hieman voimakkaammat säännöt, korostan voitto peliä ja tappio peliä.
Minä en pidä että myllypeli päättyy tasapeliin jos ei siirtoa 25 vuoroon, taikka sitten jos on 3 samaa tilannetta niin tasapeli, minä laitan tappion molemmista, niin, se kiva mylly hiki pysyy paremmin yllä, minä nuorempana vähän kaihdoin myllyä mutta, nyt iäkkäämpänä se on ihan tosi kiva peli taas sitten.
Laitan myllyn nyt tämän viikon aikana, ja sitten heti miten ryhdyn laittamaan ip1917 ja mp2312 pelejäni ja sitten ne linjat.
--