Joo,
Minä vielä muutaman päivän tarvitsen lisää tähän shakki siirto tarkistuksiin, mutta, naputtelen niitä nyt sitten kaikessa rauhassa, tämä itse kirjaaminen ei niin iso ongelma ole, mutta, se koko koosteen ymmärtäminen ja rauhassa ajatteleminen sitten jälkikäteen on vähän tuottana vaikeuksia minulla, kun en siis ole ihan oikea ohjelmoija.
Kun kirjaa jonkin koodin ylläpitoon, niin, on hyvä että kykenee ajattelemaan koodia sitten ihan noin vain kun viettää omaa aikaa, ei saa jäädä sellaista mitähän tuossa kohden nyt sitten noin kiinnittää huomiota, kun koodia ajattelee ja miettii.
Sama homma on grafiikan kanssa, tämä on minulla aika iso harraste ja haluan rauhassa ymmärtää, niin, grafiikan kuin koodin, kun vietän vapaa aikaa projektistani, taikka myös silloin, kun olen projektini kanssa säätöä ja testiä tekemässä.
Minulle ei riitä että vain toimii, vaan täytyy myös kyetä elää tämä ymmärtäminen siihen mitä ylläpitää, koko koodin kulun ymmärtäminen on minulla välistä vaikeata, kun en siis ole koodari.
Mutta, kaikessa rauhassa rivi ja pikseli kerrallaansa, niin, kyllä minä yhä uskon että ihan hyvä ja jee kooste tästä vielä kasaantuukin.
Minä kuitenkin siis aion olle sellainen henkilö joka rakentaa laudalle kivoja tilanteita, ja sitten kun on kiva tilanne laudalla, katson mitä muita kivoja tilanteita voi laittaa lisänä, ja kun en keksi enää kivoja tilanteita, teen täyte tilanteet laudalle, ja sitten siirrän kaikki tietokoneelle, en aio pyrkiä sanomaan että olen koodari, olen vain lautapeliharrastelija.
Täällä voi käydä vilkaisemassa -
http://www.lautapelisivusto.com--