Hei,
Minulla oli vielä muutama bugi ja sitten innostuin tekemään ensimmäiset kartat tähän "heidän kunniansa päivät" peliin, mutta, nyt varmaankin jo huomenna pääsee pelaamaan, "ip1917" ja "mp2312" lautapelejä, tässä uudessa palvelinohjelma v3.00+ kanssa.
Arvioisin että huomenna siis ip ja mp molemmat, ja siintä sitten jos ei löydy lisää bugeja, niin, pari päivää taikka päivä, mutta, ensi viikkoina on minulla sitten kytkettynä 15 online live peliä ja 13 yhden päätteen peliä.
Minä innostuin ekoja karttoja piirtämään tähän "heidän kunniansa päivät" peliini, nämä eivät ihan vielä ole virallisia vedoksia.
Nyt ihan muutamia tunteja enää, niin, ip ja mp on linjoilla, oli palvelinohjelma bugi ja tein nuo kartat.
Minä olen lautapeli harrastelija, en ole ohjelmoija, erillaiset ohjelmoinnin ongelmat / bugit voivat aiheuttaa viiveitä.
Minulla on tällä hetkellä jokin bugi palvelinohjelmassa, se esiintyy harvoin ja taitaa olla yleensä silloin, en ihan varma ole, kun joku asiaton yrittää käyttää porttejani, minun palvelinohjelma jämähtää ajoittain, kun joku asiaton mato taikka virus yrittää kirjautua portteihin joita käytän, vika voi olla myös että jos joku sammuttaa yhteyden palvelimeen jossain kriittisessä hetkessä, en ihan osaa ymmärtää mikä tälläinen hetki palvelinohjelmassa olisi, mutta, jokin yhteys bugiin voi olla kun linjan katkaisee
? ? ? kun linjan katkaisee, niin, palvelinohjelma jämähtää osin.
--