Ensin täytyy todeta nukutun yön jälkeen että vastauksia tuli 17 (tällä hetkellä) joista vain muutama oli kiinnostunut itse ongelmasta. Te jotka pahoititte mielenne joko suomenkielen kirjoitustaidostani (auttoiko sen englanniksi kääntäminen?) tai tieto/taito kyvyistäni, pahoittelen pahaa mieltänne. Te jotka ajattelitte tämän olevan provoa tai trolli (en edes tiedä mitä se tarkoittaa), ei, tämä on totta. Perjantaina yli 5 tuntia ja lauantaina yli 3 tuntia asennusta yrittäneenä katson, että etusivulla mainittu 25 minuuttia on hieman alakanttiin. Vielä sinulle joka pahoitit mielesi kun sanoin ubuntua kilpailijaksi, olet oikeassa. Se on vaihtoehto. Tai olisi jos se toimisi.
Sinä joka epäilit minua hepuksi joka haluaa kaikki heti minulle eikä tee mitään yhteisön hyväksi; eikö tämä kirjoitus ole enemmän kuin tarpeeksi osoitukseksi että olet väärässä. Hän joka suunnittelee ubuntun asentamista toivottavasti lukee kirjoitukseni tarkkaan. Ja harkitsee vielä taitojaan ja tietojaan. Maininta etusivulla että tarvitset asennuksen rinnalle a) insinöörin taidot b) nörtin paneutumisen c) PCn joka toimii apua pyytääksesi d)lammaskoiran kärsivällisyyden olisi kuin varoitusteksti tupakka-askin kyljessä.
Mistäkö se wubi löytyy? Herranjestas! Se tulee joka kerta latauksen mukana. Mistä me dumbelot osaisimme sitä erikseen edes kaivata? Mitä se edes tekee jos se ei kuulu ubuntuun?
Jotta tästä edes oppisi ne jotka ymmärtävät mistä on kyse, niin yritän vielä kerran asentaa sen ja nyt teen sen kaikkien sääntöjen mukaan. Hankin lammaskoiran kärsivällisyyden, vanhalle miehelle ei insinöörikoulutus enää tule kysymykseen eikä nörtin finninen naamakaan innosta, niiden taidot minun täytyy saada teiltä.
Joten avaan uuden otsikon "Ubuntun asennus vanhaan koneeseen".
Te jotka haluatte auttaa minua + muita dumbeloita tehkää asennus minun kanssani. Te jotka pahoititte mielenne jatkakaa tässä keskusteluketjussa. Uuteen ketjuun mielellään vain asiallisia kommentteja niin muutkin jaksaa sen lukea ja tutkia.