Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
http://forums.techguy.org/digital-photography-imaging/845041-photobucket-dramatically-changing-quality-photos.htmlTällainen löytyi. Voiko asialle tehdä jotain?
Within the next few weeks we will include a "High Resolution" setting in the upload tab that will allow for storage of the high resolution version of your image, still, you may notice that the album displayed and linked images are the compressed versions. In this scenario, downloading the image from your Photobucket account should download the high resolution version
Miten tuo Dropbox toimii, voiko sinne luoda kansioita ja säilyvätkö tiedostonimet ennallaan?
Lainaus käyttäjältä: Lups - 02.12.12 - klo:18.01Miten tuo Dropbox toimii, voiko sinne luoda kansioita ja säilyvätkö tiedostonimet ennallaan? Kyllä. Se on vain käytännössä pilveen synkronoitu kansio oman kiintolevysi tiedostoista.
Kiitos, nyt luulen osaavani Säilyykö tuossa tiedostonimet samoina ja pystyykö luomaan kansioita? Olen nyt Windows-koneella enkä pääse heti kokeilemaan kun en viitsi tähän Winukkaan sitä ladata.
Nyt yritin ladata tuon ja kun olin ladannut tuolta sovellusvalikoimasta niin se ilmoittaa että pitää asentaa uusin versio ja kun yritän asentaa sitä niin tulee jotain "Virhe! Rikkoo olemassa olevan paketin nautilus-dropbox" eikä sitten pysty asentamaan.
Latasin sen sovellusvalikoimasta ja kun käynnistin niin se ilmoitti että pitäisi ladata uusin versio. Menin sitten dropboxin kotisivuille ja nappasin uusimman version jonka jälkeen tulee tuo virheilmoitus. Pitääkö siis suoraan ottaa se tuolta kotisivulta että saa uusimman version eikä virheilmoitusta?