Kirjoittaja Aihe: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin  (Luettu 9734 kertaa)

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #40 : 03.12.12 - klo:14.47 »
Nyt toimii!  :D Mutta vielä tyhmä kysymys: miten tuonne siirretään tiedostoja? Enkä löytänyt mitään julkinen-kansiota. Entäs sitten kun haluan suoralinkittää PALJON pieniä kuvia, onnistuuko jakamalla koko kansion?

Kotikansiossa on Dropbox -niminen kansio, jonka sisällä on "Public" (julkinen) -, ja Photos (kuvia) -kansiot. Siellä on myös selkeät ohjeet jokaisen kansion sisällä, mitä niillä voi tehdä. Tosin englanniksi... Public -kansiossa ei voi jakaa kansioita, vain yksittäisiä tiedostoja. En tiedä tarkalleen, mikä on tarpeesi, mutta Photos -kansiossa voi jakaa myös kansioita, joiden sisällä on kuvia.

Kaikkea tuota voi tehdä Dropboxissa sen 2Gb:n rajoissa, joka on max tila ilmaisessa Dropbox -tilissä.

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #41 : 03.12.12 - klo:19.57 »
Mulla ei tullut mitään alikansioita. Voinko luoda ne itse niin että pelittää samalla tavalla?

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #42 : 03.12.12 - klo:20.38 »
Mulla ei tullut mitään alikansioita. Voinko luoda ne itse niin että pelittää samalla tavalla?

En osaa sanoa. Ihan outoa on se, ettei tullut alikansioita lainkaan. Ei ole koskaan itselle käynyt niin, ja olen Dropboxin asentanut vähintäänkin kymmeniä kertoja.  ???

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5675
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #43 : 03.12.12 - klo:22.45 »
Mulla ei tullut mitään alikansioita. Voinko luoda ne itse niin että pelittää samalla tavalla?
Voit. Voit kopioida sinne miten haluat tiedostoja ja jakaa ne vaikka menemällä www.dropbox.com sivulle kuten jo aiemmin mainittu. Siellä vain painat vaikkapa halutun kansion kohdalla oikealla reunassa "share link" merkkiä. Sen jälkeen kopioit linkin leikepöydältä esim. selaimeen, niin pääset välittömästi selaimen kautta näkemään tiedotojen urlit.

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5675
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #44 : 03.12.12 - klo:23.29 »
Tietenkin jos valitsit kansion jaettavaksi.

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #45 : 04.12.12 - klo:02.46 »
No niin, nyt pääsin siihen vaiheeseen että pitäis jakaa tuo tiedosto mutta miten pystyn suoralinkittämään? Tuo pyytää lähettämään jotain mailiin.  ???

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #46 : 04.12.12 - klo:17.11 »
Eikö kukaan osaa helppiä, oon ihan epätoivoinen noiden kuvien kanssa.  ???

leal

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 246
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #47 : 04.12.12 - klo:18.02 »
No niin, nyt pääsin siihen vaiheeseen että pitäis jakaa tuo tiedosto mutta miten pystyn suoralinkittämään?
https://www.dropbox.com/help/167/en

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #48 : 04.12.12 - klo:18.29 »
Voisiko joku vähän suomentaa, enkku ei ole vahvimpia puoliani. Ja kun tuossa hämää se että se pyytää jotain sähköpostiosoitetta.  ???

Lups

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 638
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #49 : 04.12.12 - klo:19.34 »
Ei toiminut tuo niinkuin halusin, ei pystynyt suoralinkittämään ulkoasuihin yms. Pystyykö tuota Photobucketia jotenkin fiksaamaan kun käsittääkseni se on aika suosittu palvelu.

leal

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 246
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #50 : 04.12.12 - klo:21.35 »
Ja kun tuossa hämää se että se pyytää jotain sähköpostiosoitetta.  ???

Voisitko laittaa kuvan tuosta sähköposti jutusta.

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5675
    • Profiili
Vs: Kuvien koko muuttuu lisätessä Photobucketiin
« Vastaus #51 : 04.12.12 - klo:21.44 »
Voisiko joku vähän suomentaa, enkku ei ole vahvimpia puoliani. Ja kun tuossa hämää se että se pyytää jotain sähköpostiosoitetta.  ???
Ja siinä heti alla on iso nappi missä lukee "Copy link to this page". Painat sitä niin osoite on kopioitu leikepöydälle. Sen voit liittää mihin vain. Samalla kun olet tuon kansion jaon oletettavasti tehnyt ja painanut tuota valintaa, niin kansion sisältö näkyy webbisivulla. Siitä vain naksuttelet oikealla napilla haluttua tiedostoa ja valitset "Kopio linkin osoite" tms. riippuen hiukan selaimesta. Siitä sitten liität webbiurlin mihin nyt sitten haluatkaan.

Eli Dropboxin kotisivuilla et  valitse "links" tai "share" kohtaa, vaan katsot omia tiedostojasi ja oikean tiedoston/hakemiston kohdalla vain painat oikealle ilmestyvää "share link" valintaa.