Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Lainaus käyttäjältä: Timo Tamminen - 01.11.09 - klo:21.55Lainaus käyttäjältä: Mario92 - 01.11.09 - klo:21.53Seriously, toi taustakuva. Mitä helvettiä?Timo, tervetuloa 2000-luvulle! Enään ei nuoret kuolaa tiukkojen mimmien perään, vaan piirrettyjen kettujen ja koirien.Lisätietoa tarjoaa Wikipedia -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Furry
Lainaus käyttäjältä: Mario92 - 01.11.09 - klo:21.53Seriously, toi taustakuva. Mitä helvettiä?
Mitä vikaa
Lainaus käyttäjältä: Mario92 - 01.11.09 - klo:22.03Mitä vikaa Tuskin kaikki "nuoretkaan" tuossa näkee mitään sen arvoista että tuollaisen koneellee hommaa. En usko. Luulisin melko marginaalisen ryhmän tuollaista haluavan koneelleen.
Lainaus käyttäjältä: Mippe - 01.11.09 - klo:21.59Lainaus käyttäjältä: Timo Tamminen - 01.11.09 - klo:21.55Lainaus käyttäjältä: Mario92 - 01.11.09 - klo:21.53Seriously, toi taustakuva. Mitä helvettiä?Timo, tervetuloa 2000-luvulle! Enään ei nuoret kuolaa tiukkojen mimmien perään, vaan piirrettyjen kettujen ja koirien.Lisätietoa tarjoaa Wikipedia -> http://fi.wikipedia.org/wiki/FurryYh.
Mitä tuo tarkoittaa suomennettuna? Ei ihan auennu.
Lainaus käyttäjältä: meizirkki - 02.11.09 - klo:16.27Täällä minun kunnassa onkin sitten iso marginaali ton osalta Mitä tuo tarkoittaa suomennettuna? Ei ihan auennu.
Täällä minun kunnassa onkin sitten iso marginaali ton osalta
Edelleenkään minun ymmärrys ei riitä tulkitsemaan tuota. Oli lainausta tai ei.
Tuskin kaikki "nuoretkaan" tuossa näkee mitään sen arvoista että tuollaisen koneellee hommaa. En usko. Luulisin melko marginaalisen ryhmän tuollaista haluavan koneelleen.
Tuli vähän leikittyä KDE:n kanssa. Kyllästyin jo tuohon vanhaan tummaan sävyyn (kuva sivulla 132)... Nyt meni aika HC, käyttöliittymä kokonaan uusiksi, vaihtelu virkistää. Tuo puolinäkymätön viisarikello tuossa taustakuvan keskittymässä on toimiva kello.
Oho mairo on saanu näköjään koko naisen sivun itselleen aika saavutus. Mutta tuo furry on aika yleistä nuorten keskuudessa kuten animekin pidätte siitä tai ette. YIF IN HELL
Lainaus käyttäjältä: Exitium - 02.11.09 - klo:18.00Tuli vähän leikittyä KDE:n kanssa. Kyllästyin jo tuohon vanhaan tummaan sävyyn (kuva sivulla 132)... Nyt meni aika HC, käyttöliittymä kokonaan uusiksi, vaihtelu virkistää. Tuo puolinäkymätön viisarikello tuossa taustakuvan keskittymässä on toimiva kello.Ai mikä kello? Meni vähän aikaa huomatessa. Lainaus käyttäjältä: tommis - 02.11.09 - klo:18.05Oho mairo on saanu näköjään koko naisen sivun itselleen aika saavutus. Mutta tuo furry on aika yleistä nuorten keskuudessa kuten animekin pidätte siitä tai ette. YIF IN HELL Jännä etten minä ollut kuullut moisesta ennen kuin nyt...ehkä se johtuu siitä etten muutenkaan seuraa valtavirtaa (riippuu asiasta tietty, koska tietääkseni olen aika normaali). Ja toisaalta täälläpäin ei noita ole (tietääkseni) pahemmin näkynyt.
Tuli vähän leikittyä KDE:n kanssa. Kyllästyin jo tuohon vanhaan tummaan sävyyn (kuva sivulla 132)... Nyt meni aika HC, käyttöliittymä kokonaan uusiksi, vaihtelu virkistää. Tuo puolinäkymätön viisarikello tuossa taustakuvan keskittymässä on toimiva kello.Arch Linux 64bit, KDE 4.3
Tällaista tänään:Asus EeePC 900 ulkoisella näytölläFluxbox, conky, WeeChat, tint2, pcmanfm